Dentsu przewiduje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r. o 5,9%

Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media.  W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy w...
Dentsu EMEA łączy CEE i DACH w jeden klaster Central Europe. Sławomir Stępniewski obejmuje rolę CEO dentsu Central Europe & Poland.

Dentsu EMEA ogłosiła dziś nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie, mającą na celu wsparcie zrównoważonego rozwoju i zwiększenie konkurencyjności w regionie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Cen...
Bartosz Malina Head of AI w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpo...
Dentsu Polska notuje +14,1 % wzrostu przychodów

Grupa dentsu ogłosiła skonsolidowane wyniki finansowe za trzeci kwartał 2024 roku. Dentsu Polska osiągnęła bardzo dobry wynik, odnotowując wzrost przychodów za Q1-Q3 na poziomie +14,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Marża operacyjna już trzeci kwartał z ...
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza osób neuroróżnorodnych

W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na ros...
Badanie dentsu “CMO Impact CEE”

Europa Środkowo-Wschodnia zmaga się z trudnym okresem z powodu inflacji, niepewności gospodarczej i wzrostu kosztów utrzymania. Wśród największych obaw marketerki i marketerzy wymieniają właśnie inflację oraz spadek wydatków konsumenckich – pokazuje badanie dentsu wśród ...
Carat ponownie wygrywa przetarg Kellanova

W wyniku przeprowadzonego przetargu, agencja Carat (grupa dentsu) została ponownie wybrana na partnera medialnego firmy Kellanova i będzie odpowiedzialna za strategię mediową, digital oraz data, jak również planowanie oraz zakup mediów, dla marek z portfolio Kellanova na...
Weronika Szczepanik awansuje na Client Partnera w iProspect

Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w ...
Igor Ruczyński Integrated Media & Data Solutions Directorem

Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko Integrated Media & Data Solutions Directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę Acquisition Marketing and Marketing Technology Managera. W dentsu będzi...
iProspect wygrywa przetarg na działania offline dla Wonga

iProspect w wyniku wygranego przetargu, rozszerza współpracę z Wonga o działania w mediach offline. Tym samym agencja będzie odpowiedzialna za pełną obsługę mediową klienta we wszystkich kanałach komunikacji. Umowa ma charakter długofalowy. iProspect współpracuje z Wonga...
Dentsu przewiduje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r. o 5,9%

Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media.  W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy w...
Dentsu EMEA łączy CEE i DACH w jeden klaster Central Europe. Sławomir Stępniewski obejmuje rolę CEO dentsu Central Europe & Poland.

Dentsu EMEA ogłosiła dziś nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie, mającą na celu wsparcie zrównoważonego rozwoju i zwiększenie konkurencyjności w regionie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Cen...
Bartosz Malina Head of AI w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpo...
Dentsu Polska notuje +14,1 % wzrostu przychodów

Grupa dentsu ogłosiła skonsolidowane wyniki finansowe za trzeci kwartał 2024 roku. Dentsu Polska osiągnęła bardzo dobry wynik, odnotowując wzrost przychodów za Q1-Q3 na poziomie +14,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Marża operacyjna już trzeci kwartał z ...
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza osób neuroróżnorodnych

W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na ros...
Badanie dentsu “CMO Impact CEE”

Europa Środkowo-Wschodnia zmaga się z trudnym okresem z powodu inflacji, niepewności gospodarczej i wzrostu kosztów utrzymania. Wśród największych obaw marketerki i marketerzy wymieniają właśnie inflację oraz spadek wydatków konsumenckich – pokazuje badanie dentsu wśród ...
Carat ponownie wygrywa przetarg Kellanova

W wyniku przeprowadzonego przetargu, agencja Carat (grupa dentsu) została ponownie wybrana na partnera medialnego firmy Kellanova i będzie odpowiedzialna za strategię mediową, digital oraz data, jak również planowanie oraz zakup mediów, dla marek z portfolio Kellanova na...
Weronika Szczepanik awansuje na Client Partnera w iProspect

Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w ...
Igor Ruczyński Integrated Media & Data Solutions Directorem

Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko Integrated Media & Data Solutions Directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę Acquisition Marketing and Marketing Technology Managera. W dentsu będzi...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.