Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg Škoda

Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.
Mania Kostrzewska Diversity Director w dentsu CEE

Z początkiem maja rozszerzono zakres odpowiedzialności Mani Kostrzewskiej w strukturach dentsu. Od teraz, oprócz dotychczasowej funkcji Client Partnera w dentsu Creative, będzie pełnić rolę Diversity Director w dentsu CEE i we współpracy z Pauline Miller, Chief Equity Of...
Red8 ​wygrywa przetarg Netii

Agencja Red8 (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netia S.A. – jednego z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej szerokozasięgowej platformy komunikacyjnej. Działania obejmą w...
Patrycja Kościołowska Digital Strategy & Innovation Director

Patrycja Kościołowska obejmuje nowoutworzone stanowisko Digital Strategy & Innovation Director w grupie dentsu Polska. Będzie odpowiedzialna na strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracownik...
Dentsu Creative dla Škoda

Dentsu Creative dla Škoda – rusza kampania z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
Clovin dołącza do klientów dentsu X

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Dentsu Creative wygrywa budżet kreatywny mBank

Agencja zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych związanych z obsługą klientów indywidualnych mBanku. Dotychczas grupa dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.
Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi

Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi (dentsu Polska) i obejmuje stanowisko Head of Digital Investment
Dentsu Polska tworzy AI Lab

Dentsu Polska ogłasza utworzenie AI Lab – nowej struktury zespołu, dedykowanej rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji. AI Lab ma na celu opracowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów agencji, wykorzystując możliwości sztucznej inteligencji. Na czel...
Agencje dentsu Polska na podium

Wszystkie agencje dentsu Polska nagrodzone w tegorocznym raporcie Media & Marketing Polska
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg Škoda

Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.
Mania Kostrzewska Diversity Director w dentsu CEE

Z początkiem maja rozszerzono zakres odpowiedzialności Mani Kostrzewskiej w strukturach dentsu. Od teraz, oprócz dotychczasowej funkcji Client Partnera w dentsu Creative, będzie pełnić rolę Diversity Director w dentsu CEE i we współpracy z Pauline Miller, Chief Equity Of...
Red8 ​wygrywa przetarg Netii

Agencja Red8 (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netia S.A. – jednego z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej szerokozasięgowej platformy komunikacyjnej. Działania obejmą w...
Patrycja Kościołowska Digital Strategy & Innovation Director

Patrycja Kościołowska obejmuje nowoutworzone stanowisko Digital Strategy & Innovation Director w grupie dentsu Polska. Będzie odpowiedzialna na strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracownik...
Dentsu Creative dla Škoda

Dentsu Creative dla Škoda – rusza kampania z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
Clovin dołącza do klientów dentsu X

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Dentsu Creative wygrywa budżet kreatywny mBank

Agencja zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych związanych z obsługą klientów indywidualnych mBanku. Dotychczas grupa dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.
Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi

Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi (dentsu Polska) i obejmuje stanowisko Head of Digital Investment
Dentsu Polska tworzy AI Lab

Dentsu Polska ogłasza utworzenie AI Lab – nowej struktury zespołu, dedykowanej rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji. AI Lab ma na celu opracowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów agencji, wykorzystując możliwości sztucznej inteligencji. Na czel...
3
4
5
6
7
8
9
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.