ALDI ponownie wybiera Carat

Dom mediowy Carat, należący do grupy dentsu Polska, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI. Agencja będzie nadal odpowiedzialna za planowanie, strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online....
Dentsu Polska odnotowuje 27,4% organicznego wzrostu przychodów

Dentsu Polska odnotowało organiczny wzrost przychodów na poziomie 27,4% w III kwartale br. To drugi najlepszy wynik w grupie dentsu w regionie EMEA (15, 4% organiczny wzrost przychodów). Z kolei cały region CEE, któremu Polska przewodzi, odnotował 24,5 % organiczny wzros...
Świąteczna kampania dentsu Polska dla Rossmann

Rossmann przedłuża święta. Rusza nowa kampania zrealizowana przez dentsu Polska
Nicolette Senye awansuje na Client Service Director

Nicolette Senye awansuje na stanowisko Client Service Director pionu Media & Performance dentsu Polska. Z grupą związana jest od 2014 roku, gdzie początkowo pełniła rolę Communication Managera, następnie Group Account Director, a przez ostatni rok Client Partnera. Wr...
Paweł Cegielski Chief Technology Officer w dentsu Creative

Paweł Cegielski objął stanowisko Chief Technology Officer w dentsu Creative (dentsu Polska), gdzie pokieruje ponad 100-osobowym zespołem. Nowy CTO ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami technologicznymi, które zdobywał pracując m.in. dla grupy reklamowej WPP...
Dentsu Creative z tytułem Best of Technology

Konkursy KTR i Innovation 2022 rozstrzygnięte! Dentsu Creative z 4 nagrodami na koncie.
#CzasPokonaćRakaPiersi – dentsu X z kampanią dla Estée Lauder Companies

Największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autob...
iProspect wygrywa budżet BMW i MINI

iProspect oficjalną agencją mediową dla BMW Europe.
The Story Lab dla Opera GX

Opera GX HOT TAB HERO - nowy polski teleturniej gamingowy!
Raport - AdSpend 2023

WZROST PRZY SPOWOLNIENIU: PROGRANOZA DLA REKLAMY W 2023 WG NAJNOWSZEGO RAPORTU WYDATKÓW NA REKLAMĘ DENTSU
ALDI ponownie wybiera Carat

Dom mediowy Carat, należący do grupy dentsu Polska, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI. Agencja będzie nadal odpowiedzialna za planowanie, strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online....
Dentsu Polska odnotowuje 27,4% organicznego wzrostu przychodów

Dentsu Polska odnotowało organiczny wzrost przychodów na poziomie 27,4% w III kwartale br. To drugi najlepszy wynik w grupie dentsu w regionie EMEA (15, 4% organiczny wzrost przychodów). Z kolei cały region CEE, któremu Polska przewodzi, odnotował 24,5 % organiczny wzros...
Świąteczna kampania dentsu Polska dla Rossmann

Rossmann przedłuża święta. Rusza nowa kampania zrealizowana przez dentsu Polska
Nicolette Senye awansuje na Client Service Director

Nicolette Senye awansuje na stanowisko Client Service Director pionu Media & Performance dentsu Polska. Z grupą związana jest od 2014 roku, gdzie początkowo pełniła rolę Communication Managera, następnie Group Account Director, a przez ostatni rok Client Partnera. Wr...
Paweł Cegielski Chief Technology Officer w dentsu Creative

Paweł Cegielski objął stanowisko Chief Technology Officer w dentsu Creative (dentsu Polska), gdzie pokieruje ponad 100-osobowym zespołem. Nowy CTO ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami technologicznymi, które zdobywał pracując m.in. dla grupy reklamowej WPP...
Dentsu Creative z tytułem Best of Technology

Konkursy KTR i Innovation 2022 rozstrzygnięte! Dentsu Creative z 4 nagrodami na koncie.
#CzasPokonaćRakaPiersi – dentsu X z kampanią dla Estée Lauder Companies

Największa globalna inicjatywa z zakresu odpowiedzialności społecznej Estée Lauder Companies, ma na celu nakłonić do sprawdzenia swojego zdrowia. Oprócz działań online, kampania obejmuje także liczne aktywacje offline. Przez najbliższy miesiąc hasło będzie obecne w autob...
iProspect wygrywa budżet BMW i MINI

iProspect oficjalną agencją mediową dla BMW Europe.
The Story Lab dla Opera GX

Opera GX HOT TAB HERO - nowy polski teleturniej gamingowy!
3
4
5
6
7
8
9