Dentsu EMEA łączy CEE i DACH w jeden klaster Central Europe. Sławomir Stępniewski obejmuje rolę CEO dentsu Central Europe & Poland.

Dentsu EMEA ogłosiła dziś nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie, mającą na celu wsparcie zrównoważonego rozwoju i zwiększenie konkurencyjności w regionie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Cen...
Bartosz Malina Head of AI w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpo...
Dentsu Polska notuje +14,1 % wzrostu przychodów

Grupa dentsu ogłosiła skonsolidowane wyniki finansowe za trzeci kwartał 2024 roku. Dentsu Polska osiągnęła bardzo dobry wynik, odnotowując wzrost przychodów za Q1-Q3 na poziomie +14,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Marża operacyjna już trzeci kwartał z ...
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza osób neuroróżnorodnych

W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na ros...
Badanie dentsu “CMO Impact CEE”

Europa Środkowo-Wschodnia zmaga się z trudnym okresem z powodu inflacji, niepewności gospodarczej i wzrostu kosztów utrzymania. Wśród największych obaw marketerki i marketerzy wymieniają właśnie inflację oraz spadek wydatków konsumenckich – pokazuje badanie dentsu wśród ...
Carat ponownie wygrywa przetarg Kellanova

W wyniku przeprowadzonego przetargu, agencja Carat (grupa dentsu) została ponownie wybrana na partnera medialnego firmy Kellanova i będzie odpowiedzialna za strategię mediową, digital oraz data, jak również planowanie oraz zakup mediów, dla marek z portfolio Kellanova na...
Weronika Szczepanik awansuje na Client Partnera w iProspect

Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w ...
Igor Ruczyński Integrated Media & Data Solutions Directorem

Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko Integrated Media & Data Solutions Directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę Acquisition Marketing and Marketing Technology Managera. W dentsu będzi...
Dr Gerard nowym klientem Carat

Agencja mediowa Carat wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku. - Wybraliśmy agencję Carat do obsługi naszej mark...
Dentsu przewiduje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r. o 5,9%

Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media.  W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy w...
Dentsu EMEA łączy CEE i DACH w jeden klaster Central Europe. Sławomir Stępniewski obejmuje rolę CEO dentsu Central Europe & Poland.

Dentsu EMEA ogłosiła dziś nową strategię reorganizacji skoncentrowaną na kliencie, mającą na celu wsparcie zrównoważonego rozwoju i zwiększenie konkurencyjności w regionie. Pod kierownictwem André Andrade, CEO dentsu EMEA, połączono klastry DACH i CEE w jeden klaster Cen...
Bartosz Malina Head of AI w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpo...
Dentsu Polska notuje +14,1 % wzrostu przychodów

Grupa dentsu ogłosiła skonsolidowane wyniki finansowe za trzeci kwartał 2024 roku. Dentsu Polska osiągnęła bardzo dobry wynik, odnotowując wzrost przychodów za Q1-Q3 na poziomie +14,1% w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Marża operacyjna już trzeci kwartał z ...
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza osób neuroróżnorodnych

W dentsu Polska powstała nowa sieć pracownicza „dentsu Diverse Minds”, której głównym celem jest budowanie bardziej przyjaznego i otwartego miejsca pracy dla osób neuroróżnorodnych. Neuroróżnorodność dotyczy nawet 15 - 20% populacji*, a inicjatywa dentsu odpowiada na ros...
Badanie dentsu “CMO Impact CEE”

Europa Środkowo-Wschodnia zmaga się z trudnym okresem z powodu inflacji, niepewności gospodarczej i wzrostu kosztów utrzymania. Wśród największych obaw marketerki i marketerzy wymieniają właśnie inflację oraz spadek wydatków konsumenckich – pokazuje badanie dentsu wśród ...
Carat ponownie wygrywa przetarg Kellanova

W wyniku przeprowadzonego przetargu, agencja Carat (grupa dentsu) została ponownie wybrana na partnera medialnego firmy Kellanova i będzie odpowiedzialna za strategię mediową, digital oraz data, jak również planowanie oraz zakup mediów, dla marek z portfolio Kellanova na...
Weronika Szczepanik awansuje na Client Partnera w iProspect

Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w ...
Igor Ruczyński Integrated Media & Data Solutions Directorem

Do dentsu Polska dołączył Igor Ruczyński i objął stanowisko Integrated Media & Data Solutions Directora. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmami z branży retail, m.in. CCC, pełniąc rolę Acquisition Marketing and Marketing Technology Managera. W dentsu będzi...
Dr Gerard nowym klientem Carat

Agencja mediowa Carat wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do końca roku. - Wybraliśmy agencję Carat do obsługi naszej mark...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.