#współnuta - dentsu z muzycznym wyzwaniem na Święta

W tym roku grupa dentsu przeznacza część budżetu PR na działania dobroczynne - wsparcie psychiatrii dziecięcej. Firma zachęca swoich klientów, partnerów i konkurentów do wzięcia udziału w specjalnym wyzwaniu muzycznym.
5 nagród KTR dla spółek dentsu - Isobar i dentsu X

Spośród 9 projektów grupy dentsu nominowanych do KTR, aż 5 uzyskało nagrody w konkursie.
Grupa dentsu z 10 nagrodami w Effie Awards 2020

Podczas gali Effie Awards 2020 grupa dentsu została nagrodzona 10 nagrodami. 
Nowy skład menedżerski pionu Media & Performance w dentsu Polska

Rafał Klara i Marta Kulik-Jastrzębska objęli nowe role menedżerskie w pionie Media&Performance Grupy dentsu Polska. Klara pokieruje zespołem strategów, zaś Kulik-Jastrzębska przejmie odpowiedzialność za planowanie i zakup mediów direct, biddable, badania i analitykę ...
Grupa dentsu zredukuje emisję CO2 do 2030 roku

Grupa dentsu ogłasza ambitny plan redukcji emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma zamierza wdrożyć swoje deklaracje w życie do 2030 roku.
Radio Zet z kolejną odsłoną akcji „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”

Radio Zet ruszyło z kolejną, czwartą już odsłoną swojej antenowej kampanii „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”, w ramach której spełni marzenia słuchaczy. Słuchacze Radio ZET mogą opisywać swoje marzenia i podsyłać je redakcji za pośrednictwem strony internetowej, a ...
E-commerce to must have, czyli jak lockdown zredefiniował potrzeby zakupowe Polaków

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na tendencje zakupowe Polaków. Zauważalnie zwyżkują zakupy online, stanowiąc bezpieczną alternatywę dla tradycyjnych sklepów, wymagających kontaktu społecznego. Na co stawiają Polacy przy wyborze usług i produktów? Czy lokalność w ...
Krzysztof Mocek szefem pionu Creative dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.
Praca i szkoła podczas pandemii – ulga, a zarazem obawa

Pandemia COVID-19 wywołała zauważalny wzrost digitalizacji kontaktów społecznych, a także zawodowych czy tych związanych z edukacją. Pierwszy raz na taką skalę korzystamy z alternatywnych możliwości pracy i nauki za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Wprowadzenie pracy zda...
Podsumowanie tegorocznych nagród w grupie dentsu

Mimo utrudnień związanych z pandemią, grupa dentsu zgromadziła w tym roku rekordowo dużo, bo blisko 40 nagród i wyróżnień.
#współnuta - dentsu z muzycznym wyzwaniem na Święta

W tym roku grupa dentsu przeznacza część budżetu PR na działania dobroczynne - wsparcie psychiatrii dziecięcej. Firma zachęca swoich klientów, partnerów i konkurentów do wzięcia udziału w specjalnym wyzwaniu muzycznym.
5 nagród KTR dla spółek dentsu - Isobar i dentsu X

Spośród 9 projektów grupy dentsu nominowanych do KTR, aż 5 uzyskało nagrody w konkursie.
Grupa dentsu z 10 nagrodami w Effie Awards 2020

Podczas gali Effie Awards 2020 grupa dentsu została nagrodzona 10 nagrodami. 
Nowy skład menedżerski pionu Media & Performance w dentsu Polska

Rafał Klara i Marta Kulik-Jastrzębska objęli nowe role menedżerskie w pionie Media&Performance Grupy dentsu Polska. Klara pokieruje zespołem strategów, zaś Kulik-Jastrzębska przejmie odpowiedzialność za planowanie i zakup mediów direct, biddable, badania i analitykę ...
Grupa dentsu zredukuje emisję CO2 do 2030 roku

Grupa dentsu ogłasza ambitny plan redukcji emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Firma zamierza wdrożyć swoje deklaracje w życie do 2030 roku.
Radio Zet z kolejną odsłoną akcji „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”

Radio Zet ruszyło z kolejną, czwartą już odsłoną swojej antenowej kampanii „Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo”, w ramach której spełni marzenia słuchaczy. Słuchacze Radio ZET mogą opisywać swoje marzenia i podsyłać je redakcji za pośrednictwem strony internetowej, a ...
E-commerce to must have, czyli jak lockdown zredefiniował potrzeby zakupowe Polaków

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na tendencje zakupowe Polaków. Zauważalnie zwyżkują zakupy online, stanowiąc bezpieczną alternatywę dla tradycyjnych sklepów, wymagających kontaktu społecznego. Na co stawiają Polacy przy wyborze usług i produktów? Czy lokalność w ...
Krzysztof Mocek szefem pionu Creative dentsu w regionie CEE

Krzysztof Mocek, szef pionu Creative w Polsce i CEO Isobar Polska, awansował w strukturach regionalnych dentsu. Obecnie, poza dotychczasową rolą, sprawuje także stanowisko szefa pionu Creative dentsu na region Europy Centralnej i Wschodniej.
Praca i szkoła podczas pandemii – ulga, a zarazem obawa

Pandemia COVID-19 wywołała zauważalny wzrost digitalizacji kontaktów społecznych, a także zawodowych czy tych związanych z edukacją. Pierwszy raz na taką skalę korzystamy z alternatywnych możliwości pracy i nauki za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Wprowadzenie pracy zda...
1
2
3
4
5
6
7