Do grupy dentsu Polska dołączył Bartłomiej Główczyński i objął stanowisko AI Experta. Wcześniej związany był z Discovery Networks i TVN Warner Bros. W dentsu odpowiedzialny jest za strategiczne doradztwo w zakresie wykorzystania AI w rozwoju biznesowym klientów grupy. Jednocześnie odpowiada za rozwój produktów i narzędzi AI, wdrażanie innowacji oraz wsparcie zespołów kreacji, performance, mediów, danych i analityki pod kątem zastosowania AI. W ramach obowiązków będzie także prowadził szkolenia i działania edukacyjne w organizacji i poza nią. Raportuje bezpośrednio do Bartosza Maliny, Head of AI w dentsu Polska.
- AI staje się integralną częścią działań strategicznych naszych klientów. Dołączenie Bartłomieja do zespołu pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które wspierają wzrost ich biznesu. Jego doświadczenie w mediach i głęboka znajomość zastosowań AI doskonale wpisują się też w kierunek, w jakim rozwijamy kompetencje grupy – Bartosz Malina, Head of AI, dentsu Polska.
Bartłomiej Główczyński to doświadczony manager, z ponad 20-letnim stażem w budowaniu strategii programowych, komercyjnych i marketingowych dla czołowych marek telewizyjnych, streamingowych i cyfrowych. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje role kierownicze w takich firmach jak Discovery Networks i TVN Warner Bros., gdzie prowadził zespoły, zarządzał budżetami oraz nadzorował produkcję programów i kampanii marketingowych. Jego unikalne kompetencje łączą wiedzę z zakresu sztucznej inteligencji z głębokim rozumieniem branży mediów cyfrowych. Jest również ekspertem w tworzeniu i sprzedaży innowacyjnych produktów opartych na AI oraz we wzmacnianiu zespołów kompetencjami w tym obszarze.