Dentsu Polska Grupą Reklamową Roku 2022

Dentsu Polska z nagrodą „Grupa Reklamowa Roku 2022”. Tytuł został przyznany przez redakcję Media & Marketing Polska po raz pierwszy od wielu lat. Tym wyróżnieniem doceniono agencje kreatywne i mediowe wchodzące w skład grupy m.in. za udaną i efektywną synergię działa...
Dentsu osiąga w I kwartale 2022 rekordowe wyniki

Po dobrym początku roku, Grupa Dentsu odnotowała wzrost organiczny na poziomie 9,1%, a Dentsu International - na poziomie 8,4%, osiągając w pierwszym kwartale rekordowe wyniki w zakresie przychodów netto, bazowego i statutowego zysku operacyjnego. Grupa podwyższa prognoz...
Isobar i Fundacja "Rodzic w mieście" z kampanią społeczną

Tak może wyglądać wózek dziecięcy przyszłości. Prototyp pomaga w kampanii dotyczącej bezpieczeństwa
Isobar i dentsu X dla Galderma

Agencja Isobar i dentsu X (dentsu Polska) wystartowały w kwietniu z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma. To pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna na temat trądziku różowatego. Jej głównym celem jest budowanie świadom...
Dentsu Polska z kampanią 360 dla marki Tefal

„Mały gest dla Ciebie. Wielki krok do iGotowania”. Nadchodzi rewolucja w kuchni
"Tak smakuje dziękuję" - nowy program stworzony przez dentsu Polska

Mali ludzie, wielkie emocje. Dzieci prosto z serca podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim kolację-niespodziankę na antenie TVN. Za nową, pełną pozytywnych emocji produkcję TV, odpowiada dentsu Polska.
Calzedonia rozszerza współpracę z iProspect

Agencja iProspect z grupy dentsu prowadziła do tej pory dla Calzedonii działania wizerunkowe w kanałach online i offline. Współpraca została właśnie poszerzona o działania performance. Umowa ma charakter długofalowy. Oferta iProspect została wybrana w drodze przetargu. ...
Dentsu Polska w gronie liderów wzrostu w grupie denstu

Dentsu Polska znalazło się wśród krajów z największym organicznym wzrostem na poziomie 23, 9 % za rok 2021. Tym samym, w oficjalnym komunikacie giełdowym Polska zalazła się w gronie 7 krajów jak: Australia, Kanada, Dania, Francja, Japonia, Hiszpania, Szwajcaria, o najwi...
Carat przejmuje obsługę mediową Empiku

Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę medialną Empik S.A. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym Spółki, planowanie i zakup wybranych mediów. Umowa ma charakter długofalowy.
Dentsu tworzy globalną sieć kreatywną – dentsu Creative

Grupa dentsu integruje swoje agencje kreatywne, powstaje nowy brand dentsu Creative. Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii, której celem jest uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.
Dentsu Polska Grupą Reklamową Roku 2022

Dentsu Polska z nagrodą „Grupa Reklamowa Roku 2022”. Tytuł został przyznany przez redakcję Media & Marketing Polska po raz pierwszy od wielu lat. Tym wyróżnieniem doceniono agencje kreatywne i mediowe wchodzące w skład grupy m.in. za udaną i efektywną synergię działa...
Dentsu osiąga w I kwartale 2022 rekordowe wyniki

Po dobrym początku roku, Grupa Dentsu odnotowała wzrost organiczny na poziomie 9,1%, a Dentsu International - na poziomie 8,4%, osiągając w pierwszym kwartale rekordowe wyniki w zakresie przychodów netto, bazowego i statutowego zysku operacyjnego. Grupa podwyższa prognoz...
Isobar i Fundacja "Rodzic w mieście" z kampanią społeczną

Tak może wyglądać wózek dziecięcy przyszłości. Prototyp pomaga w kampanii dotyczącej bezpieczeństwa
Isobar i dentsu X dla Galderma

Agencja Isobar i dentsu X (dentsu Polska) wystartowały w kwietniu z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma. To pierwsza ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna na temat trądziku różowatego. Jej głównym celem jest budowanie świadom...
Dentsu Polska z kampanią 360 dla marki Tefal

„Mały gest dla Ciebie. Wielki krok do iGotowania”. Nadchodzi rewolucja w kuchni
"Tak smakuje dziękuję" - nowy program stworzony przez dentsu Polska

Mali ludzie, wielkie emocje. Dzieci prosto z serca podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim kolację-niespodziankę na antenie TVN. Za nową, pełną pozytywnych emocji produkcję TV, odpowiada dentsu Polska.
Calzedonia rozszerza współpracę z iProspect

Agencja iProspect z grupy dentsu prowadziła do tej pory dla Calzedonii działania wizerunkowe w kanałach online i offline. Współpraca została właśnie poszerzona o działania performance. Umowa ma charakter długofalowy. Oferta iProspect została wybrana w drodze przetargu. ...
Dentsu Polska w gronie liderów wzrostu w grupie denstu

Dentsu Polska znalazło się wśród krajów z największym organicznym wzrostem na poziomie 23, 9 % za rok 2021. Tym samym, w oficjalnym komunikacie giełdowym Polska zalazła się w gronie 7 krajów jak: Australia, Kanada, Dania, Francja, Japonia, Hiszpania, Szwajcaria, o najwi...
Carat przejmuje obsługę mediową Empiku

Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę medialną Empik S.A. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym Spółki, planowanie i zakup wybranych mediów. Umowa ma charakter długofalowy.
1
2
3
4
5
6
7