Katarzyna Łukasiewicz Client Partnerem w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączyła Katarzyna Łukasiewicz i objęła rolę Client Partnera. Łukasiewicz wzmocni zespół new biznesowym na poziomie globalnej współpracy z klientami grupy, będzie odpowiedzialna za koordynację zespołów dedykowanych do międzynarodowych przetargów i wspar...
Dentsu Polska z nową strukturą

Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. To kolejny krok w budowaniu One dentsu jako klientocentrycznej organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media. Zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją n...
Ruszyła kampania dentsu & friends

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+...
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze, w tym jedno w Warszawie

Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformac...
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X

Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do...
BeGlobal nowym klientem iProspect

Agencja iProspect została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Dentsu Ad Spend

Dentsu podnosi prognozy globalnego wzrostu wydatków na reklamę do 5% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost na poziomie 7,3%.
Dentsu Polska z dwucyfrowym wzrostem przychodów

Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał 2024 roku. Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął bardzo dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12% w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na pierwszy kwa...
Dentsu Creative z ogólnopolską kampanią nt. anoreksji

6 maja 2024 w Światowym Dniu Walki z Anoreksją ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna na temat anoreksji - „Dieta (Nie)Życia”. Fundacja Głód(nie)Nażarty, agencja reklamowa Dentsu Creative oraz sieć poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic połączyły siły, by wesprzeć bu...
Eliza Bujnowska obejmuje stanowisko Analytics & Data Science Director

Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna z...
Katarzyna Łukasiewicz Client Partnerem w dentsu Polska

Do dentsu Polska dołączyła Katarzyna Łukasiewicz i objęła rolę Client Partnera. Łukasiewicz wzmocni zespół new biznesowym na poziomie globalnej współpracy z klientami grupy, będzie odpowiedzialna za koordynację zespołów dedykowanych do międzynarodowych przetargów i wspar...
Dentsu Polska z nową strukturą

Grupa dentsu Polska wprowadziła zmiany w strukturze. To kolejny krok w budowaniu One dentsu jako klientocentrycznej organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media. Zmiana podyktowana jest globalną standaryzacją n...
Ruszyła kampania dentsu & friends

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+...
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze, w tym jedno w Warszawie

Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformac...
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X

Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do...
BeGlobal nowym klientem iProspect

Agencja iProspect została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Dentsu Ad Spend

Dentsu podnosi prognozy globalnego wzrostu wydatków na reklamę do 5% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost na poziomie 7,3%.
Dentsu Polska z dwucyfrowym wzrostem przychodów

Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał 2024 roku. Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął bardzo dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12% w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na pierwszy kwa...
Dentsu Creative z ogólnopolską kampanią nt. anoreksji

6 maja 2024 w Światowym Dniu Walki z Anoreksją ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna na temat anoreksji - „Dieta (Nie)Życia”. Fundacja Głód(nie)Nażarty, agencja reklamowa Dentsu Creative oraz sieć poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic połączyły siły, by wesprzeć bu...
1
2
3
4
5
6
7