Marcin Sosiński dołącza do Dentsu Creative jako CCO Poland & CEE

Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołączył Marcin Sosiński i objął stanowisko Chief Creative Officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na 7 rynkach.
Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową

Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową - program reskilling`owy, który pozwala osobom bez doświadczenia w marketingu zdobyć niezbędne kwalifikacje do pracy w agencji mediowej. Pierwsi kandydaci i kandydatki właśnie ukończyli program i objęli staż w strukturach mediowy...
Dentsu CEE z 2,4% wzrostem przychodów w 2023 roku

Dentsu ogłosiło skonsolidowane wyniki finansowe całej Grupy za 2023 rok. Przychody netto Grupy w 2023 wzrosły o 1,6% rok do roku (r/r), organiczna zmiana przychodów jest zgodna z oczekiwaniami – na poziomie -4,9% (-4,2% bez DACH). Z kolei region CEE, któremu przewodzi Po...
Ewelina Binzer dołącza do Dentsu Creative

Ewelina Binzer dołącza do Dentsu Creative i obejmuje stanowisko Program Director
iProspect wygrywa przetarg LINK4

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednoc...
​Prognoza wydatków reklamowych - Ad Spend

DENTSU PROGNOZUJE WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,6% W 2024 ROKU, W POLSCE PRZEWIDUJE SIĘ WZROST O 3,2 %.
Raport dentsu nt. zabawek

Chudszy prezentowy koszyk Polaka. W tym roku dwa razy zastanowimy się przed zakupem zabawki dla dziecka
Dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini

Agencja dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Rusza Hydrostacja.fm

Dentsu Polska i Zarząd Zieleni m.st Warszawy uruchomiły pierwszą hydrostację w Polsce - radio, w którym rośliny mają głos. Hydrostacja.fm to rozgłośnia radiowa napędzana wodą. To medium i przestrzeń do dialogu pomiędzy ekspertami i roślinami. To również platforma edukacy...
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza - dentsu Proud

W dentsu Polska powstała sieć pracownicza, skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+ oraz osób sojuszniczych. Celem sieci jest współtworzenie bezpiecznego i przyjaznego miejsca pracy, wspieranie Klientów w aktywnościach na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wspóln...
Marcin Sosiński dołącza do Dentsu Creative jako CCO Poland & CEE

Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołączył Marcin Sosiński i objął stanowisko Chief Creative Officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na 7 rynkach.
Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową

Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową - program reskilling`owy, który pozwala osobom bez doświadczenia w marketingu zdobyć niezbędne kwalifikacje do pracy w agencji mediowej. Pierwsi kandydaci i kandydatki właśnie ukończyli program i objęli staż w strukturach mediowy...
Dentsu CEE z 2,4% wzrostem przychodów w 2023 roku

Dentsu ogłosiło skonsolidowane wyniki finansowe całej Grupy za 2023 rok. Przychody netto Grupy w 2023 wzrosły o 1,6% rok do roku (r/r), organiczna zmiana przychodów jest zgodna z oczekiwaniami – na poziomie -4,9% (-4,2% bez DACH). Z kolei region CEE, któremu przewodzi Po...
Ewelina Binzer dołącza do Dentsu Creative

Ewelina Binzer dołącza do Dentsu Creative i obejmuje stanowisko Program Director
iProspect wygrywa przetarg LINK4

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednoc...
​Prognoza wydatków reklamowych - Ad Spend

DENTSU PROGNOZUJE WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,6% W 2024 ROKU, W POLSCE PRZEWIDUJE SIĘ WZROST O 3,2 %.
Raport dentsu nt. zabawek

Chudszy prezentowy koszyk Polaka. W tym roku dwa razy zastanowimy się przed zakupem zabawki dla dziecka
Dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini

Agencja dentsu X rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Rusza Hydrostacja.fm

Dentsu Polska i Zarząd Zieleni m.st Warszawy uruchomiły pierwszą hydrostację w Polsce - radio, w którym rośliny mają głos. Hydrostacja.fm to rozgłośnia radiowa napędzana wodą. To medium i przestrzeń do dialogu pomiędzy ekspertami i roślinami. To również platforma edukacy...
1
2
3
4
5
6
7