Dentsu prognozuje, że globalne wydatki na reklamę przekroczą 1 bilion USD

Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2026 rok przewidują wzrost o 5,1%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. Światowy poziom inwestycji reklamowych po raz pierwszy w historii przekroczy...
Dentsu Polska z mocnym wzrostem w mediach +9,3%

Dentsu Polska utrzymuje silną pozycję na rynku i w trzech pierwszych kwartałach 2025 roku odnotowuje +9,3% wzrostu przychodów w praktyce mediowej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Biznes dentsu w Polsce od 4 lat rośnie w sposób dynamiczny - to efekt zarówn...
Carat z kampanią dla Mięsnej Paczki

15 października Carat wystartował z kampanią świadomościową dla Mięsnej Paczki – to nasza pierwsza współpraca z marką, a działania potrwają do końca listopada. Celem kampanii jest dotarcie do nowych konsumentów; utożsamienie Mięsnej Paczki z ekologicznym mięsem dostarcza...
Bartłomiej Główczyński AI Expertem w dentsu Polska

Do grupy dentsu Polska dołączył Bartłomiej Główczyński i objął stanowisko AI Experta. Wcześniej związany był z Discovery Networks i TVN Warner Bros. W dentsu odpowiedzialny jest za strategiczne doradztwo w zakresie wykorzystania AI w rozwoju biznesowym klientów grupy. Je...
Dentsu Creative z kampanią dla Škoda Polska

Škoda Polska i agencja Dentsu Creative rozpoczęły kampanię „Ostatnie dni celebracji”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Dentsu Creative. Kampania celebruje 130-lecie marki Škoda, prezentując atrakcyjne oferty na wszystkie modele, w tym limitowaną serię...
Agata Kaczmarska CPO dentsu Central Europe & Poland

W związku z trwającą integracją klastrów CEE i DACH, Agata Kaczmarska objęła stanowisko Chief People Officera w strukturach dentsu w regionie Europy Środkowej (CE). W nowej roli będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację zintegrowanej strategii HR wspierającej cele ...
Carat wygrywa przetarg LONAS

Agencja Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy LONAS, lidera branży Home & Living w krajach bałtyckich. Współpraca obejmuje kompleksowe usługi medialne w kanałach cyfrowych, łączące strategię, planowanie i realizację kampanii. Do tej pory LONAS działał na obsza...
Dentsu Polska wzmacnia zespół Amplifi

Dentsu Polska ogłasza kluczowe zmiany personalne w zespole Amplifi, które mają na celu jeszcze lepsze dostosowanie organizacji do zmieniającego się krajobrazu konsumpcji mediów oraz rosnących oczekiwań klientów grupy. Nowe role i awanse to odpowiedź na rozwój rynku oraz ...
Tomasz Dziekan Chief Commercial & Operating Officerem w dentsu CE

W związku z trwającą integracją klastrów CEE i DACH, Tomasz Dziekan objął stanowisko Chief Commercial & Operating Officera w strukturach dentsu w regionie Europy Środkowej (CE). W nowej roli jest odpowiedzialny za integrację i transformację klastrów CEE i DACH, reali...
„Słowa od serca” to najnowszy program Ferrero - Kinder Niespodzianki

1 grudnia wystartował program telewizyjny Kinder Niespodzianki stworzony we współpracy z dentsu Polska. Jego celem jest pokazanie, że proste, ciepłe słowa mają ogromną moc i realnie wpływają na codzienne życie rodzin. W ramach projektu powstało dwanaście 44-sekundowych o...
Dentsu prognozuje, że globalne wydatki na reklamę przekroczą 1 bilion USD

Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2026 rok przewidują wzrost o 5,1%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. Światowy poziom inwestycji reklamowych po raz pierwszy w historii przekroczy...
Dentsu Polska z mocnym wzrostem w mediach +9,3%

Dentsu Polska utrzymuje silną pozycję na rynku i w trzech pierwszych kwartałach 2025 roku odnotowuje +9,3% wzrostu przychodów w praktyce mediowej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Biznes dentsu w Polsce od 4 lat rośnie w sposób dynamiczny - to efekt zarówn...
Carat z kampanią dla Mięsnej Paczki

15 października Carat wystartował z kampanią świadomościową dla Mięsnej Paczki – to nasza pierwsza współpraca z marką, a działania potrwają do końca listopada. Celem kampanii jest dotarcie do nowych konsumentów; utożsamienie Mięsnej Paczki z ekologicznym mięsem dostarcza...
Bartłomiej Główczyński AI Expertem w dentsu Polska

Do grupy dentsu Polska dołączył Bartłomiej Główczyński i objął stanowisko AI Experta. Wcześniej związany był z Discovery Networks i TVN Warner Bros. W dentsu odpowiedzialny jest za strategiczne doradztwo w zakresie wykorzystania AI w rozwoju biznesowym klientów grupy. Je...
Dentsu Creative z kampanią dla Škoda Polska

Škoda Polska i agencja Dentsu Creative rozpoczęły kampanię „Ostatnie dni celebracji”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Dentsu Creative. Kampania celebruje 130-lecie marki Škoda, prezentując atrakcyjne oferty na wszystkie modele, w tym limitowaną serię...
Agata Kaczmarska CPO dentsu Central Europe & Poland

W związku z trwającą integracją klastrów CEE i DACH, Agata Kaczmarska objęła stanowisko Chief People Officera w strukturach dentsu w regionie Europy Środkowej (CE). W nowej roli będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację zintegrowanej strategii HR wspierającej cele ...
Carat wygrywa przetarg LONAS

Agencja Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy LONAS, lidera branży Home & Living w krajach bałtyckich. Współpraca obejmuje kompleksowe usługi medialne w kanałach cyfrowych, łączące strategię, planowanie i realizację kampanii. Do tej pory LONAS działał na obsza...
Dentsu Polska wzmacnia zespół Amplifi

Dentsu Polska ogłasza kluczowe zmiany personalne w zespole Amplifi, które mają na celu jeszcze lepsze dostosowanie organizacji do zmieniającego się krajobrazu konsumpcji mediów oraz rosnących oczekiwań klientów grupy. Nowe role i awanse to odpowiedź na rozwój rynku oraz ...
Tomasz Dziekan Chief Commercial & Operating Officerem w dentsu CE

W związku z trwającą integracją klastrów CEE i DACH, Tomasz Dziekan objął stanowisko Chief Commercial & Operating Officera w strukturach dentsu w regionie Europy Środkowej (CE). W nowej roli jest odpowiedzialny za integrację i transformację klastrów CEE i DACH, reali...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.