Dentsu Creative wygrywa przetarg Zbyszko 3Cytryny

Zbyszko – producent napojów 3Cytryny – dołączył do grona klientów agencji Dentsu Creative (dentsu Polska). W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada za przygotowanie spotów i jednocześnie długofalowe prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, w tym tworze...
Europejski pesymizm konsumencki narasta, choć Polacy dorzucają nutkę optymizmu - badanie

1. W całej Europie rosną obawy przed recesją i ograniczane są wydatki, przy czym Polacy wykazują większy spokój wobec aktualnej i przyszłej sytuacji gospodarczej. Takie wnioski płyną z badania Consumer Navigator, przeprowadzonego przez Grupę dentsu w kilku krajach europe...
Katarzyna Klepczyńska-Ciężka CFO dentsu Polska

Z dniem 1 lipca 2025 r. Katarzyna Klepczyńska-Ciężka obejmie stanowisko Chief Financial Officer (CFO) dentsu Polska. Jednocześnie dołączy do zarządu dentsu Polska. Awans Katarzyny jest efektem jej kilkuletnich sukcesów na stanowisku CEE & Poland Controlling Director,...
​Nowy produkt dentsu - Greenfinity

Dentsu Polska, dążąc do redukcji emisji CO2 generowanych przez kampanie mediowe, poszerza swoją ofertę Infinity+ o nowy produkt - Greenfinity. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej optymalizacji kampanii programmatic buying, danych o emisji dostarczanych przez Scope3 oraz w...
Kampania dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Agencje dentsu Polska połączyły siły, aby opracować strategię kreatywną i mediową kampanii „Twój SMS ma SIŁĘ” dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (FDDS). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat przemocy wobec dzieci oraz zachęcenie społeczeństwa do zaangażowan...
Rusza Dentsu Lab w Warszawie

Dentsu uruchamia Dentsu Lab w Warszawie, pionierskie centrum badawczo-rozwojowe, które ma współtworzyć innowacyjne produkty i rozwiązania odpowiadające na konkretne potrzeby w zakresie innowacji w kluczowych sektorach. Jest częścią nowej strategii grupy – Media++. Nowy z...
Carat wygrywa przetarg mediowy Wolt

Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na obsługę działań offline i niestandardowych dla Wolt, zdobywając kontrakt na dziewięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Oferta agencji okazała się najlepsza w niemal wszystkich ocenianych kategoriach, co...
Carat ponownie wygrywa przetarg mediowy Dr Gerard

Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) po raz kolejny zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki Dr Gerard. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline. - Wy...
McDonald's celebruje Walentynki z użytkownikami aplikacji

McDonald’s Polska rusza z wyjątkową kampanią walentynkową „Dni Zmakowanych”, skierowaną do użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s. Akcja potrwa od 10 lutego do 10 marca 2025 roku i będzie pierwszą kampanią digitalową marki na polskim rynku, która w tak dużym zakresie...
Dentsu X rozszerza współpracę z EXIM tours (EXIM S.A) o Google Ads

W wyniku przetargu EXIM tours powierzył agencji dentsu X (dentsu Polska) obsługę kampanii SEM w Google Ads i Bing Ads. To rozszerzenie dotychczasowej współpracy mediowej z agencją i kolejny krok w budowaniu skutecznych działań marketingowych biura podróży na polskim rynk...
Dentsu Creative wygrywa przetarg Zbyszko 3Cytryny

Zbyszko – producent napojów 3Cytryny – dołączył do grona klientów agencji Dentsu Creative (dentsu Polska). W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada za przygotowanie spotów i jednocześnie długofalowe prowadzenie profili marki na Facebooku i Instagramie, w tym tworze...
Europejski pesymizm konsumencki narasta, choć Polacy dorzucają nutkę optymizmu - badanie

1. W całej Europie rosną obawy przed recesją i ograniczane są wydatki, przy czym Polacy wykazują większy spokój wobec aktualnej i przyszłej sytuacji gospodarczej. Takie wnioski płyną z badania Consumer Navigator, przeprowadzonego przez Grupę dentsu w kilku krajach europe...
Katarzyna Klepczyńska-Ciężka CFO dentsu Polska

Z dniem 1 lipca 2025 r. Katarzyna Klepczyńska-Ciężka obejmie stanowisko Chief Financial Officer (CFO) dentsu Polska. Jednocześnie dołączy do zarządu dentsu Polska. Awans Katarzyny jest efektem jej kilkuletnich sukcesów na stanowisku CEE & Poland Controlling Director,...
​Nowy produkt dentsu - Greenfinity

Dentsu Polska, dążąc do redukcji emisji CO2 generowanych przez kampanie mediowe, poszerza swoją ofertę Infinity+ o nowy produkt - Greenfinity. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanej optymalizacji kampanii programmatic buying, danych o emisji dostarczanych przez Scope3 oraz w...
Kampania dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Agencje dentsu Polska połączyły siły, aby opracować strategię kreatywną i mediową kampanii „Twój SMS ma SIŁĘ” dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (FDDS). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat przemocy wobec dzieci oraz zachęcenie społeczeństwa do zaangażowan...
Rusza Dentsu Lab w Warszawie

Dentsu uruchamia Dentsu Lab w Warszawie, pionierskie centrum badawczo-rozwojowe, które ma współtworzyć innowacyjne produkty i rozwiązania odpowiadające na konkretne potrzeby w zakresie innowacji w kluczowych sektorach. Jest częścią nowej strategii grupy – Media++. Nowy z...
Carat wygrywa przetarg mediowy Wolt

Agencja Carat (grupa dentsu) wygrała przetarg na obsługę działań offline i niestandardowych dla Wolt, zdobywając kontrakt na dziewięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Oferta agencji okazała się najlepsza w niemal wszystkich ocenianych kategoriach, co...
Carat ponownie wygrywa przetarg mediowy Dr Gerard

Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) po raz kolejny zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marki Dr Gerard. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline. - Wy...
McDonald's celebruje Walentynki z użytkownikami aplikacji

McDonald’s Polska rusza z wyjątkową kampanią walentynkową „Dni Zmakowanych”, skierowaną do użytkowników aplikacji mobilnej McDonald’s. Akcja potrwa od 10 lutego do 10 marca 2025 roku i będzie pierwszą kampanią digitalową marki na polskim rynku, która w tak dużym zakresie...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.