Isobar wyróżniony przez magazyn Press

Magazyn Press w tegorocznej Panoramie Reklamy przyznał agencji Isobar Polska wyróżnienie za WYNIK ROKU. Jesteśmy niezwykle dumni, że w trudnych czasach pandemii udało nam się skutecznie zakończyć transformację i poszerzyć zakres świadczonych usług dla naszych Klientów ni...
Carat wygrywa budżet mediowy mBanku

Carat wygrywa budżet mediowy mBanku
Jacek Celiński head of Media & Performance line w dentsu Polska

 
"Róż się do lekarza” - Isobar Polska i dentsu X dla Galderma

Maciej Müldner nowym CFO w dentsu Polska i dentsu CEE

18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany...
Isobar Polska wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)

Isobar (dentsu Polska) wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)
Czy Bond wyciągnie ludzi do kin?

W piątek 1 października odbyła się premiera najnowszego filmu o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać”. Od 16 września trwa jego kampania promocyjna przygotowywana dla Forum Film przez zespół mediowy dentsu Polska.
Isobar Polska partnerem HubSpot

Isobar Polska wzmacnia kompetencje z obszaru inbound marketingu i CRM 
Isobar Polska i marka Acuvue zachęcają do podjęcia wyzwania

Wystartowała performance’owa kampania marki ACUVUE® (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVUE®” w aplikacji Twoje ACUVUE®. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.
Magdalena Strobel head of marketing & PR w dentsu Polska i CEE

Od stycznia br. Magdalena Strobel objęła stanowisko head of marketing & PR w dentsu Polska i CEE. Do jej głównych obowiązków należeć będzie przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji grupy dentsu oraz utrzymanie spójności komunikacyjnej w całym regionie CEE. Mag...
Isobar wyróżniony przez magazyn Press

Magazyn Press w tegorocznej Panoramie Reklamy przyznał agencji Isobar Polska wyróżnienie za WYNIK ROKU. Jesteśmy niezwykle dumni, że w trudnych czasach pandemii udało nam się skutecznie zakończyć transformację i poszerzyć zakres świadczonych usług dla naszych Klientów ni...
Carat wygrywa budżet mediowy mBanku

Carat wygrywa budżet mediowy mBanku
Jacek Celiński head of Media & Performance line w dentsu Polska

 
"Róż się do lekarza” - Isobar Polska i dentsu X dla Galderma

Maciej Müldner nowym CFO w dentsu Polska i dentsu CEE

18 października Maciej Müldner obejmuje stanowisko CFO Grupy dentsu w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Maciej, jako członek zarządu dentsu Polska, będzie odpowiadał za całość obszaru finansowego w dentsu w Polsce i na 8 rynkach dentsu w CEE. Wcześniej był związany...
Isobar Polska wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)

Isobar (dentsu Polska) wygrywa przetarg marki Tefal (Groupe Seb)
Czy Bond wyciągnie ludzi do kin?

W piątek 1 października odbyła się premiera najnowszego filmu o przygodach agenta 007 „Nie czas umierać”. Od 16 września trwa jego kampania promocyjna przygotowywana dla Forum Film przez zespół mediowy dentsu Polska.
Isobar Polska partnerem HubSpot

Isobar Polska wzmacnia kompetencje z obszaru inbound marketingu i CRM 
Isobar Polska i marka Acuvue zachęcają do podjęcia wyzwania

Wystartowała performance’owa kampania marki ACUVUE® (Johnson & Johnson). Celem kampanii jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z ACUVUE®” w aplikacji Twoje ACUVUE®. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska.
1
2
3
4
5
6
7