iProspect wygrywa przetarg Carlsberg Group

Carlsberg Group wybrała iProspect na swoją nową globalną agencję mediową
Awanse w Amplifi

W Amplifi mają miejsce dwa kluczowe awanse. Dorota Przybyłek objęła stanowisko Head of Products, z kolei Marcin Rzeźnik awansował na Head of Multiscreen Investments. Dorota w nowej roli odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety Infinity+ oraz Inven...
Zmiany w zespole dentsu Creative

Tesia Szabłowska dołącza do dentsu Creative i obejmuje stanowisko Client Partnera, Mateusz Strześniewski awansuje na International Growth Directora
iProspect nawiązuje partnerstwo z Google Cloud

iProspect Polska – globalna agencja marketingu efektywnościowego, należąca do grupy dentsu – nawiązała partnerstwo z Google Cloud. Agencja od lat realizuje projekty z zakresu digital performance dla największych globalnych i lokalnych marek. Dzięki nawiązanej współpracy ...
Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm

Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm
Dentsu Creative wygrywa przetarg Audi

Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres 3 lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa. W ramach obsługi agencja odpowiada za aspekty technologiczne oraz contentowe stron www Audi oraz salonów dealerskich, kreatywne przygotowani...
Dentsu Global Ad Spend Forecasts

Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport dentsu Global Ad Spend Forecasts
Agencje dentsu Polska na podium

Wszystkie agencje dentsu Polska nagrodzone w tegorocznym raporcie Media & Marketing Polska
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg Škoda

Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.
Dentsu X wygrywa przetarg Exim S.A.

Biuro podróży Exim S.A. rozstrzygnęło przetarg, w wyniku którego wybrało do współpracy agencję dentsu X. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Umowa obowiązuje od sierpnia br.
iProspect wygrywa przetarg Carlsberg Group

Carlsberg Group wybrała iProspect na swoją nową globalną agencję mediową
Awanse w Amplifi

W Amplifi mają miejsce dwa kluczowe awanse. Dorota Przybyłek objęła stanowisko Head of Products, z kolei Marcin Rzeźnik awansował na Head of Multiscreen Investments. Dorota w nowej roli odpowiada za rozwój portfolio produktów własnych dentsu z palety Infinity+ oraz Inven...
Zmiany w zespole dentsu Creative

Tesia Szabłowska dołącza do dentsu Creative i obejmuje stanowisko Client Partnera, Mateusz Strześniewski awansuje na International Growth Directora
iProspect nawiązuje partnerstwo z Google Cloud

iProspect Polska – globalna agencja marketingu efektywnościowego, należąca do grupy dentsu – nawiązała partnerstwo z Google Cloud. Agencja od lat realizuje projekty z zakresu digital performance dla największych globalnych i lokalnych marek. Dzięki nawiązanej współpracy ...
Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm

Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm
Dentsu Creative wygrywa przetarg Audi

Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres 3 lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa. W ramach obsługi agencja odpowiada za aspekty technologiczne oraz contentowe stron www Audi oraz salonów dealerskich, kreatywne przygotowani...
Dentsu Global Ad Spend Forecasts

Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport dentsu Global Ad Spend Forecasts
Agencje dentsu Polska na podium

Wszystkie agencje dentsu Polska nagrodzone w tegorocznym raporcie Media & Marketing Polska
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg Škoda

Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.
1
2
3
4
5
6
7