Dentsu opracowało aplikację dla ukraińskich dzieci

Grupa reklamowa dentsu wraz z brytyjską organizacją charytatywną Apart of Me, zajmującą się zdrowiem psychicznym, stworzyły aplikację „Nadiya – A Quest For A Safer Place”, która pomoże dzieciom uporać się z traumą wywołaną wojną w Ukrainie.
Wyniki finansowe grupy dentsu

Dentsu Polska i CEE z najwyższym organicznym wzrostem przychodów w regionie dentsu EMEA
Zmiany w strukturze Amplifi

Do agencji dołącza Magdalena Mussmann jako Head of Offline non-TV.
Red8 wygrywa przetarg marki Velvet

Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Awanse w dentsu Polska

Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski Client Partnerami w pionie Creative
Carat wygrywa obsługę mediową Ryanair

Agencja Carat, należąca do grupy dentsu, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair – jednej z największych linii lotniczych w Europie.
Zmiany w agencji Amplifi

Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu, która oparta jest na wspólnych wartościach i celach. W ciągu ostatnich 3 lat grupa konsekwentnie przechodzi transformację struktury. Z sukcesem wprowadziła zmiany w zespołach Media & Performance Service Lin...
iProspect wygrywa przetarg Zalando

iProspect, agencja należąca do dentsu, ogłosiła dziś, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando - jednej z wiodących europejskich platform poświęconych modzie i lifestyle’owi. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów...
iProspect wygrywa przetarg Phytopharm Klęka

iProspect z grupy dentsu Polska wygrało przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka S.A. Umowa zakłada współpracę na okres 2 lat i obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane i cenione jak: Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
Dentsu Polska tworzy AI Lab

Dentsu Polska ogłasza utworzenie AI Lab – nowej struktury zespołu, dedykowanej rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji. AI Lab ma na celu opracowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów agencji, wykorzystując możliwości sztucznej inteligencji. Na czel...
Dentsu opracowało aplikację dla ukraińskich dzieci

Grupa reklamowa dentsu wraz z brytyjską organizacją charytatywną Apart of Me, zajmującą się zdrowiem psychicznym, stworzyły aplikację „Nadiya – A Quest For A Safer Place”, która pomoże dzieciom uporać się z traumą wywołaną wojną w Ukrainie.
Wyniki finansowe grupy dentsu

Dentsu Polska i CEE z najwyższym organicznym wzrostem przychodów w regionie dentsu EMEA
Zmiany w strukturze Amplifi

Do agencji dołącza Magdalena Mussmann jako Head of Offline non-TV.
Red8 wygrywa przetarg marki Velvet

Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Awanse w dentsu Polska

Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski Client Partnerami w pionie Creative
Carat wygrywa obsługę mediową Ryanair

Agencja Carat, należąca do grupy dentsu, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair – jednej z największych linii lotniczych w Europie.
Zmiany w agencji Amplifi

Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu, która oparta jest na wspólnych wartościach i celach. W ciągu ostatnich 3 lat grupa konsekwentnie przechodzi transformację struktury. Z sukcesem wprowadziła zmiany w zespołach Media & Performance Service Lin...
iProspect wygrywa przetarg Zalando

iProspect, agencja należąca do dentsu, ogłosiła dziś, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando - jednej z wiodących europejskich platform poświęconych modzie i lifestyle’owi. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów...
iProspect wygrywa przetarg Phytopharm Klęka

iProspect z grupy dentsu Polska wygrało przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka S.A. Umowa zakłada współpracę na okres 2 lat i obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane i cenione jak: Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
2
3
4
5
6
7
8