Marketing w #new normal – co dalej, marketingu?

1 czerwca odbyła się debata „Marketing w #new normal” – pierwsza część z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.
Brand Survival Kit - cykl spotkań online dla marketerów organizowany przez Dentsu i Shortlist Consulting 

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webin...
Mastercard udostępnia KiedyDoSklepu.pl – narzędzie online pokazujące natężenie ruchu w pobliskich sklepach spożywczych

Mastercard udostępnił KiedyDoSklepu.pl – narzędzie, które na podstawie analizy trendów zakupowych pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia. Dzięki temu konsumenci mogą zaplanować zakupy na czas, kiedy ła...
Oświadczenie Zarządu Dentsu Aegis Network Polska w sprawie obniżek wynagrodzeń

Szanowni Państwo,
"The Watchout - odwaga i odpowiedzialność" - premiera raportu Dentsu

W czasie kryzysu w naturalny sposób koncentrujemy się na tym, co naprawdę ważne. Gdy powoli zaczynamy mówić i myśleć o powrocie do dotychczasowego życia, warto wrócić także do pytań o skutki dotychczasowego podejścia do biznesu, odpowiedzialny rozwój i rosnącą świadomość...
Nowa struktura regionalna Dentsu w Europie – Sławomir Stępniewski na czele oddziału Środkowej i Centralnej Europy

W strukturach Dentsu Aegis Network EMEA (Europa i Bliski Wschód) ogłoszono nową strukturę geograficzną. Oddziały Dentsu należące do dawnego klastra NCE (Kraje Nordyckie i Centralna Europa) zostają rozdysponowane na trzy nowe sektory, począwszy od 1 maja 2020 roku.
Emocje, wyzwania i marki Polaków w czasie epidemii

Dział analityczny Dentsu Aegis Network - DDS - przeprowadził badanie konsumenckie. W pomiarze na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski, w wieku 18-59 lat, przeanalizowano zmiany postaw i zachowań respondentów, również w odniesieniu do mediów i zakupów. Badanie ...
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączą do zarządu Isobar Polska 

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansują w strukturach agencji Isobar Polska należącej do grupy Dentsu Aegis Network. 
Wendy Clark powołana na stanowisko global CEO Dentsu Aegis Network

Wendy Clark dołączy do grupy Dentsu we wrześniu br. W nowej roli będzie raportować do prezesa - Tima Andree i obejmie równocześnie stanowisko dyrektora wykonawczego grupy Dentsu.
Zarządź uwagą konsumenta - co i jak się ogląda w 2020 roku?

2 czerwca odbyło się webinarium dotyczące oglądalności TV i VOD w czasie pandemii. To już drugie spotkanie z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji Business Insider i Brief. 
Marketing w #new normal – co dalej, marketingu?

1 czerwca odbyła się debata „Marketing w #new normal” – pierwsza część z cyklu Brand Survival Kit, organizowanego przez Dentsu Aegis Network Polska i Shortlist Consulting pod patronatem redakcji: Brief i Business Insider.
Brand Survival Kit - cykl spotkań online dla marketerów organizowany przez Dentsu i Shortlist Consulting 

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webin...
Mastercard udostępnia KiedyDoSklepu.pl – narzędzie online pokazujące natężenie ruchu w pobliskich sklepach spożywczych

Mastercard udostępnił KiedyDoSklepu.pl – narzędzie, które na podstawie analizy trendów zakupowych pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia. Dzięki temu konsumenci mogą zaplanować zakupy na czas, kiedy ła...
Oświadczenie Zarządu Dentsu Aegis Network Polska w sprawie obniżek wynagrodzeń

Szanowni Państwo,
"The Watchout - odwaga i odpowiedzialność" - premiera raportu Dentsu

W czasie kryzysu w naturalny sposób koncentrujemy się na tym, co naprawdę ważne. Gdy powoli zaczynamy mówić i myśleć o powrocie do dotychczasowego życia, warto wrócić także do pytań o skutki dotychczasowego podejścia do biznesu, odpowiedzialny rozwój i rosnącą świadomość...
Nowa struktura regionalna Dentsu w Europie – Sławomir Stępniewski na czele oddziału Środkowej i Centralnej Europy

W strukturach Dentsu Aegis Network EMEA (Europa i Bliski Wschód) ogłoszono nową strukturę geograficzną. Oddziały Dentsu należące do dawnego klastra NCE (Kraje Nordyckie i Centralna Europa) zostają rozdysponowane na trzy nowe sektory, począwszy od 1 maja 2020 roku.
Emocje, wyzwania i marki Polaków w czasie epidemii

Dział analityczny Dentsu Aegis Network - DDS - przeprowadził badanie konsumenckie. W pomiarze na reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski, w wieku 18-59 lat, przeanalizowano zmiany postaw i zachowań respondentów, również w odniesieniu do mediów i zakupów. Badanie ...
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączą do zarządu Isobar Polska 

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansują w strukturach agencji Isobar Polska należącej do grupy Dentsu Aegis Network. 
Wendy Clark powołana na stanowisko global CEO Dentsu Aegis Network

Wendy Clark dołączy do grupy Dentsu we wrześniu br. W nowej roli będzie raportować do prezesa - Tima Andree i obejmie równocześnie stanowisko dyrektora wykonawczego grupy Dentsu.
2
3
4
5
6
7
8