Wyniki finansowe grupy dentsu

Dentsu Polska i CEE z najwyższym organicznym wzrostem przychodów w regionie dentsu EMEA
Zmiany w strukturze Amplifi

Do agencji dołącza Magdalena Mussmann jako Head of Offline non-TV.
Red8 wygrywa przetarg marki Velvet

Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Awanse w dentsu Polska

Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski Client Partnerami w pionie Creative
Carat wygrywa obsługę mediową Ryanair

Agencja Carat, należąca do grupy dentsu, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair – jednej z największych linii lotniczych w Europie.
Zmiany w agencji Amplifi

Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu, która oparta jest na wspólnych wartościach i celach. W ciągu ostatnich 3 lat grupa konsekwentnie przechodzi transformację struktury. Z sukcesem wprowadziła zmiany w zespołach Media & Performance Service Lin...
iProspect wygrywa przetarg Zalando

iProspect, agencja należąca do dentsu, ogłosiła dziś, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando - jednej z wiodących europejskich platform poświęconych modzie i lifestyle’owi. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów...
iProspect wygrywa przetarg Phytopharm Klęka

iProspect z grupy dentsu Polska wygrało przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka S.A. Umowa zakłada współpracę na okres 2 lat i obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane i cenione jak: Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
Raport - AdSpend 2023

WZROST PRZY SPOWOLNIENIU: PROGRANOZA DLA REKLAMY W 2023 WG NAJNOWSZEGO RAPORTU WYDATKÓW NA REKLAMĘ DENTSU
Dentsu opracowało aplikację dla ukraińskich dzieci

Grupa reklamowa dentsu wraz z brytyjską organizacją charytatywną Apart of Me, zajmującą się zdrowiem psychicznym, stworzyły aplikację „Nadiya – A Quest For A Safer Place”, która pomoże dzieciom uporać się z traumą wywołaną wojną w Ukrainie.
Wyniki finansowe grupy dentsu

Dentsu Polska i CEE z najwyższym organicznym wzrostem przychodów w regionie dentsu EMEA
Zmiany w strukturze Amplifi

Do agencji dołącza Magdalena Mussmann jako Head of Offline non-TV.
Red8 wygrywa przetarg marki Velvet

Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Awanse w dentsu Polska

Mateusz Sikorski i Aleksander Łukomski Client Partnerami w pionie Creative
Carat wygrywa obsługę mediową Ryanair

Agencja Carat, należąca do grupy dentsu, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów marki Ryanair – jednej z największych linii lotniczych w Europie.
Zmiany w agencji Amplifi

Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu, która oparta jest na wspólnych wartościach i celach. W ciągu ostatnich 3 lat grupa konsekwentnie przechodzi transformację struktury. Z sukcesem wprowadziła zmiany w zespołach Media & Performance Service Lin...
iProspect wygrywa przetarg Zalando

iProspect, agencja należąca do dentsu, ogłosiła dziś, że została wybrana globalną agencją mediową Zalando - jednej z wiodących europejskich platform poświęconych modzie i lifestyle’owi. Decyzja jest następstwem przetargu, którego celem była konsolidacja wszystkich mediów...
iProspect wygrywa przetarg Phytopharm Klęka

iProspect z grupy dentsu Polska wygrało przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka S.A. Umowa zakłada współpracę na okres 2 lat i obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym tak znane i cenione jak: Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
Raport - AdSpend 2023

WZROST PRZY SPOWOLNIENIU: PROGRANOZA DLA REKLAMY W 2023 WG NAJNOWSZEGO RAPORTU WYDATKÓW NA REKLAMĘ DENTSU
4
5
6
7
8
9
10
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.