Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza 17-osobowym zespołem i raportuje bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Chief Delivery Officera w dentsu Polska.
- Bardzo się cieszę, że Eliza dołączyła do dentsu, bo jest managerką z wieloletnim doświadczeniem, która doskonale rozumie wartość danych w podejmowaniu decyzji biznesowych. Ma też doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem w tym obszarze i perspektywę pracy po stronie klienta z obszaru retail, co tworzy unikatowy zestaw kompetencji – komentuje Marcin Dobrzyniecki, Chief Delivery Officer w dentsu Polska.
Eliza Bujnowska w swojej karierze pracowała nad rozwojem analityki, wnioskowania w oparciu o dane w obszarze bankowości, programów lojalnościowych, sprzedaży detalicznej oraz e-commerce. W ostatnim czasie związana była CCC, gdzie odpowiadała za Data&AI Hub, dostarczający wsparcie raportowo-analityczne oraz rozwiązania ML w obszarze Customer Intelligence.
Posiada doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji bezpośredniej z klientem, oceny efektywności marketingowej, optymalizacji działań marketingowych oraz wsparcia sprzedaży. A dzięki znajomości rozwiązań chmurowych i inżynierii danych, współpracuje zarówno z zespołami biznesowymi, jak i IT nad realizacją projektów wykorzystujących platformy danowe do zwiększania efektywności biznesowej. Jej doświadczenie obejmuje kierowanie zespołami data science i analitycznymi, gdzie doskonaliła umiejętności wykorzystywania danych do uzyskiwania praktycznych wniosków i optymalizacji procesów podejmowania decyzji poprzez zastosowanie technik uczenia maszynowego oraz AI.
Posiada doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji bezpośredniej z klientem, oceny efektywności marketingowej, optymalizacji działań marketingowych oraz wsparcia sprzedaży. A dzięki znajomości rozwiązań chmurowych i inżynierii danych, współpracuje zarówno z zespołami biznesowymi, jak i IT nad realizacją projektów wykorzystujących platformy danowe do zwiększania efektywności biznesowej. Jej doświadczenie obejmuje kierowanie zespołami data science i analitycznymi, gdzie doskonaliła umiejętności wykorzystywania danych do uzyskiwania praktycznych wniosków i optymalizacji procesów podejmowania decyzji poprzez zastosowanie technik uczenia maszynowego oraz AI.
Absolwentka Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego, z wykształcenia matematyk ze specjalizacją w uczeniu maszynowym. Występuje i uczestniczy w radach programowych konferencji Data Science Summit, Data Economy Congress, CDO Forum.