Z początkiem sierpnia Dentsu Creative dołączył Artur Szatkowski i objął stanowisko Creative Technology Directora. To kluczowa rola w strukturze, w ramach której Artur będzie rozwijał unikalną ofertę kreatywno-technologiczną agencji oraz powstałego w Warszawie globalnego centrum technologicznego Dentsu Lab na międzynarodową skalę. Artur będzie raportował bezpośrednio do Marcina Sosińskiego, Chief Creative Officera w dentsu Polska & CEE. Szatkowski wraca do grupy po ponad 6 latach.
- Artur jest wybitnym specjalistą w swojej dziedzinie z ogromnym doświadczeniem rozwijania biznesu globalnie. Jego wiedza sieciowa, ekspertyza i umiejętności są bezcenne i pozwalają poszerzyć naszą ofertę łączącą kreację z technologią na kolejnych rynkach. Artur będzie też uczestniczył w aktywnym rozwoju centrum badawczo-technologicznego Dentsu Lab, które jest wyjątkowym miejscem na globalnej mapie, gdzie technologia spotyka się z kreacją i mediami, żeby tworzyć innowacyjne produkty i usługi dla klientów – komentuje Marcin Sosiński, Chief Creative Officer, Dentsu Creative Poland & CEE.
Szatkowski związany jest z digital marketingiem i nowymi technologiami od 15 lat. W latach 2013-2018 pracował w grupie dentsu, początkowo w roli Social Media Managera, a od 2014 roku jako Creative Technology Expert. Współtworzył wówczas pierwszą iterację zespołu Creative Technology i brał udział w budowie pierwszego dentsu Maker Lab. Po opuszczeniu dentsu dołączył do PwC Central & Eastern Europe, gdzie jako Senior Manager tworzył regionalną strukturę digital marketingową na ponad 20 rynkach regionu. Ostatnie 2 lata przepracował w Sandozie: najpierw w roli regionalnej (EMEA), a następnie globalnej. W tym okresie zajmował się współtworzeniem wewnętrznej struktury agencyjnej - Global Digital Hub, jednocześnie obsługując strategiczne rynki organizacji (USA, Kanada, Niemcy). Dodatkowo wspierał aktywnie proces spin-offu Sandoz od Novartis.
Jest doświadczonym prelegentem, który ma na koncie wystąpienia na wielu konferencjach, m.in. w USA, Grecji i Portugalii, moderatorem warsztatów z klientami, których zrealizował ponad setkę oraz członkiem jury, m.in. Eurobest 2016, a także autorem licznych branżowych artykułów.