Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze, w tym jedno w Warszawie

Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformac...
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X

Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do...
BeGlobal nowym klientem iProspect

Agencja iProspect została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Dentsu Ad Spend

Dentsu podnosi prognozy globalnego wzrostu wydatków na reklamę do 5% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost na poziomie 7,3%.
Dentsu Polska z dwucyfrowym wzrostem przychodów

Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał 2024 roku. Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął bardzo dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12% w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na pierwszy kwa...
Dentsu Creative z ogólnopolską kampanią nt. anoreksji

6 maja 2024 w Światowym Dniu Walki z Anoreksją ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna na temat anoreksji - „Dieta (Nie)Życia”. Fundacja Głód(nie)Nażarty, agencja reklamowa Dentsu Creative oraz sieć poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic połączyły siły, by wesprzeć bu...
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza - dentsu Proud

W dentsu Polska powstała sieć pracownicza, skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+ oraz osób sojuszniczych. Celem sieci jest współtworzenie bezpiecznego i przyjaznego miejsca pracy, wspieranie Klientów w aktywnościach na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wspóln...
Marcin Sosiński dołącza do Dentsu Creative jako CCO Poland & CEE

Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołączył Marcin Sosiński i objął stanowisko Chief Creative Officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na 7 rynkach.
Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową

Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową - program reskilling`owy, który pozwala osobom bez doświadczenia w marketingu zdobyć niezbędne kwalifikacje do pracy w agencji mediowej. Pierwsi kandydaci i kandydatki właśnie ukończyli program i objęli staż w strukturach mediowy...
Ruszyła kampania dentsu & friends

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+...
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze, w tym jedno w Warszawie

Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformac...
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X

Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do...
BeGlobal nowym klientem iProspect

Agencja iProspect została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Dentsu Ad Spend

Dentsu podnosi prognozy globalnego wzrostu wydatków na reklamę do 5% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost na poziomie 7,3%.
Dentsu Polska z dwucyfrowym wzrostem przychodów

Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za pierwszy kwartał 2024 roku. Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął bardzo dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12% w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na pierwszy kwa...
Dentsu Creative z ogólnopolską kampanią nt. anoreksji

6 maja 2024 w Światowym Dniu Walki z Anoreksją ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna na temat anoreksji - „Dieta (Nie)Życia”. Fundacja Głód(nie)Nażarty, agencja reklamowa Dentsu Creative oraz sieć poradni zdrowia psychicznego PsychoMedic połączyły siły, by wesprzeć bu...
W dentsu Polska powstała sieć pracownicza - dentsu Proud

W dentsu Polska powstała sieć pracownicza, skupiona wokół osób identyfikujących się jako LGBTQ+ oraz osób sojuszniczych. Celem sieci jest współtworzenie bezpiecznego i przyjaznego miejsca pracy, wspieranie Klientów w aktywnościach na rzecz społeczności LGBTQ+ oraz wspóln...
Marcin Sosiński dołącza do Dentsu Creative jako CCO Poland & CEE

Z początkiem kwietnia do Dentsu Creative dołączył Marcin Sosiński i objął stanowisko Chief Creative Officera w Polsce i regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Ma zagwarantować najwyższy standard kreatywny na 7 rynkach.
Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową

Dentsu Polska uruchomiło Akademię Mediową - program reskilling`owy, który pozwala osobom bez doświadczenia w marketingu zdobyć niezbędne kwalifikacje do pracy w agencji mediowej. Pierwsi kandydaci i kandydatki właśnie ukończyli program i objęli staż w strukturach mediowy...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.