Agencje dentsu Polska na podium

Wszystkie agencje dentsu Polska nagrodzone w tegorocznym raporcie Media & Marketing Polska
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg Škoda

Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.
Mania Kostrzewska Diversity Director w dentsu CEE

Z początkiem maja rozszerzono zakres odpowiedzialności Mani Kostrzewskiej w strukturach dentsu. Od teraz, oprócz dotychczasowej funkcji Client Partnera w dentsu Creative, będzie pełnić rolę Diversity Director w dentsu CEE i we współpracy z Pauline Miller, Chief Equity Of...
Red8 ​wygrywa przetarg Netii

Agencja Red8 (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netia S.A. – jednego z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej szerokozasięgowej platformy komunikacyjnej. Działania obejmą w...
Patrycja Kościołowska Digital Strategy & Innovation Director

Patrycja Kościołowska obejmuje nowoutworzone stanowisko Digital Strategy & Innovation Director w grupie dentsu Polska. Będzie odpowiedzialna na strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracownik...
Dentsu Creative dla Škoda

Dentsu Creative dla Škoda – rusza kampania z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
Clovin dołącza do klientów dentsu X

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Dentsu Creative wygrywa budżet kreatywny mBank

Agencja zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych związanych z obsługą klientów indywidualnych mBanku. Dotychczas grupa dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.
Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi

Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi (dentsu Polska) i obejmuje stanowisko Head of Digital Investment
Dentsu Global Ad Spend Forecasts

Inflacja napędza inwestycje w reklamę w Polsce i na świecie. Najnowszy raport dentsu Global Ad Spend Forecasts
Agencje dentsu Polska na podium

Wszystkie agencje dentsu Polska nagrodzone w tegorocznym raporcie Media & Marketing Polska
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg Škoda

Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku. Umowa ma charakter długofalowy.
Mania Kostrzewska Diversity Director w dentsu CEE

Z początkiem maja rozszerzono zakres odpowiedzialności Mani Kostrzewskiej w strukturach dentsu. Od teraz, oprócz dotychczasowej funkcji Client Partnera w dentsu Creative, będzie pełnić rolę Diversity Director w dentsu CEE i we współpracy z Pauline Miller, Chief Equity Of...
Red8 ​wygrywa przetarg Netii

Agencja Red8 (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę kreatywną Netia S.A. – jednego z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie nowej szerokozasięgowej platformy komunikacyjnej. Działania obejmą w...
Patrycja Kościołowska Digital Strategy & Innovation Director

Patrycja Kościołowska obejmuje nowoutworzone stanowisko Digital Strategy & Innovation Director w grupie dentsu Polska. Będzie odpowiedzialna na strategiczne wsparcie kluczowych klientów w obszarze MarTech, procesy new businessowe oraz za edukację klientów i pracownik...
Dentsu Creative dla Škoda

Dentsu Creative dla Škoda – rusza kampania z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
Clovin dołącza do klientów dentsu X

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Dentsu Creative wygrywa budżet kreatywny mBank

Agencja zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych związanych z obsługą klientów indywidualnych mBanku. Dotychczas grupa dentsu Polska odpowiadała za prowadzenie kampanii mediowych banku.
Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi

Tomasz Czerwiński dołącza do Amplifi (dentsu Polska) i obejmuje stanowisko Head of Digital Investment
1
2
3
4
5
6
7