W styczniu br. grupa Santander ogłosiła globalną konsolidację obsługi mediowej i kreatywnej w jednej agencji. Jednak na polskim rynku grupa zdecydowała się pozostawić pełną obsługę mediową w obszarach digital i performance agencji dentsu X (dentsu Polska).
“Cieszymy się, że grupa Santander zdecydowała się pozostać naszym klientem. Współpraca między nami trwa nieprzerwanie od lat. Dentsu X ma na koncie m.in. obsługę mediów w Polsce i USA oraz integrację digitalowego ekosystemu globalnego banku. Dziś idziemy dalej, angażując pełnię możliwości od strategii, przez planowanie mediów, po technologiczne i analityczne wsparcie. To oznacza, że nasz klient może liczyć na kompleksową obsługę digital & performance, zintegrowaną z kreatywnością na najwyższym poziomie” – komentuje Marcin Arkuszewski, Client Partner, dentsu X.
“Cieszymy się, że grupa Santander zdecydowała się pozostać naszym klientem. Współpraca między nami trwa nieprzerwanie od lat. Dentsu X ma na koncie m.in. obsługę mediów w Polsce i USA oraz integrację digitalowego ekosystemu globalnego banku. Dziś idziemy dalej, angażując pełnię możliwości od strategii, przez planowanie mediów, po technologiczne i analityczne wsparcie. To oznacza, że nasz klient może liczyć na kompleksową obsługę digital & performance, zintegrowaną z kreatywnością na najwyższym poziomie” – komentuje Marcin Arkuszewski, Client Partner, dentsu X.