15 października Carat wystartował z kampanią świadomościową dla Mięsnej Paczki – to nasza pierwsza współpraca z marką, a działania potrwają do końca listopada. Celem kampanii jest dotarcie do nowych konsumentów; utożsamienie Mięsnej Paczki z ekologicznym mięsem dostarczanym pod drzwi, poprzez dopasowane touchpointy mediowe.
Kampania pod hasłem “Mięsko. Naturalnie” obejmuje szeroki miks kanałów: od telewizji (kampania spotowa oraz lokowania w programach Halo Tu Polsat i Dzień Dobry TVN) przez kina sieci Helios i digital postery po ekspozycje DOOH w największych galeriach handlowych w Polsce. Uzupełniają je interaktywne działania w taksówkach.
Nie zabraknie również aktywacji radiowych. W ramach współpracy z Antyradiem rusza konkurs redakcyjny pt. “Rzucamy mięsem” wsparty mini audycjami i kampanią spotową w pakiecie stacji Agory.
Kampania pod hasłem “Mięsko. Naturalnie” obejmuje szeroki miks kanałów: od telewizji (kampania spotowa oraz lokowania w programach Halo Tu Polsat i Dzień Dobry TVN) przez kina sieci Helios i digital postery po ekspozycje DOOH w największych galeriach handlowych w Polsce. Uzupełniają je interaktywne działania w taksówkach.
Nie zabraknie również aktywacji radiowych. W ramach współpracy z Antyradiem rusza konkurs redakcyjny pt. “Rzucamy mięsem” wsparty mini audycjami i kampanią spotową w pakiecie stacji Agory.


