Agencja Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy LONAS, lidera branży Home & Living w krajach bałtyckich. Współpraca obejmuje kompleksowe usługi medialne w kanałach cyfrowych, łączące strategię, planowanie i realizację kampanii.
Do tej pory LONAS działał na obszarze Litwy, Łotwy i Estonii, ciesząc się zainteresowaniem miłośników jakościowych mebli i wyposażenia sypialni. Przy wsparciu grupy dentsu, z którą LONAS współpracuje na rynkach bałtyckich, firma planuje zaznaczyć swoją obecność także na polskim rynku zaczynając od sprzedaży online. W następnym roku planowane jest otwarcie salonów w całej Polsce.
Do tej pory LONAS działał na obszarze Litwy, Łotwy i Estonii, ciesząc się zainteresowaniem miłośników jakościowych mebli i wyposażenia sypialni. Przy wsparciu grupy dentsu, z którą LONAS współpracuje na rynkach bałtyckich, firma planuje zaznaczyć swoją obecność także na polskim rynku zaczynając od sprzedaży online. W następnym roku planowane jest otwarcie salonów w całej Polsce.
- Jesteśmy dumni, że LONAS powierzyło nam rolę partnera w dalszym rozwoju działalności na nowych rynkach. Możliwość wspierania naszych klientów w procesie wzrostu i ekspansji stanowi fundament naszego działania i jest źródłem szczególnej satysfakcji – komentuje Krzysztof Połeć, Digital Director w dentsu Polska.
Założona w 1993 roku firma LONAS, to litewska marka zajmująca się produkcją łóżek, materacy i akcesoriów do sypialni, która od ponad 30 lat pielęgnuje najlepsze tradycje swojego rzemiosła.
- Rozwój działalności w Polsce to dla nas znaczący krok. Od ponad 30 lat tworzymy produkty, które zapewniają komfort i jakość wykonania w codziennym życiu ludzi. Widzimy, że rynek polski podziela te same wartości – docenianie jakości, trwałości i autentycznego wzornictwa. Wspólnie z Carat zamierzamy przedstawić LONAS polskim klientom w sposób, który odzwierciedla to, kim jesteśmy: marką opartą na zaufaniu, przemyślanym odpoczynku i ponadczasowym komforcie – mówi Domas Jakutis, dyrektor generalny LONAS.