Škoda Polska i agencja Dentsu Creative rozpoczęły kampanię „Ostatnie dni celebracji”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada agencja Dentsu Creative. Kampania celebruje 130-lecie marki Škoda, prezentując atrakcyjne oferty na wszystkie modele, w tym limitowaną serię Edition 130. Dodatkowo, w dniach 20–25 października w salonach Škody odbędą się Dni Otwarte, podczas których odwiedzający będą mogli skorzystać z wyjątkowych promocji i otrzymać specjalne upominki.
- Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie z naszym klientem celebrować tak ważny moment, jak 130-lecie obecności marki Škoda na rynku. To dla nas szczególne, ponieważ Škoda od lat jest synonimem innowacji i postępu, a my cieszymy się, że możemy współtworzyć komunikację marki, która nieustannie się rozwija – mówi Łukasz Kazimierczak, Client Partner w Dentsu Creative.
W ramach kampanii zespół Dentsu Creative przygotował kompleksowe działania kreatywne, obejmujące: 30-sekundowe spoty telewizyjne, emitowane zarówno w TV, jak i w digitalu (spot można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=bmmqfM79AXs) 15-sekundowe spoty radiowe, dostosowane do różnych stacji i formatów reklamowych Kreacje digitalowe, w tym komunikację w kanałach SOME oraz działania CRM Dedykowany landing page, będący centralnym miejscem prezentującym ofertę i szczegóły promocji: www.kampanie.skoda.pl/130lat.
Ponadto agencja Dentsu Creative odpowiadała za koordynację wszystkich działań, dbając o spójność komunikacji między kanałami i maksymalną efektywność kampanii. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.