Dentsu Polska ogłasza kluczowe zmiany personalne w zespole Amplifi, które mają na celu jeszcze lepsze dostosowanie organizacji do zmieniającego się krajobrazu konsumpcji mediów oraz rosnących oczekiwań klientów grupy. Nowe role i awanse to odpowiedź na rozwój rynku oraz strategiczne inwestycje w kompetencje offline i telewizyjne zespołu Amplifi.
Kinga Maliszewska awansowała na stanowisko Investment Director. Kinga z sukcesem rozwinęła zespół TV delivery dostarczając dla klientów agencji kampanie najwyższej jakości. W nowej roli będzie łączyć dotychczasowe obowiązki związane z zarządzaniem zespołem zakupowym TV wraz z rozwijaniem potencjału drzemiącego w rozwijającym się nowoczesnym ekosystemie produktów telewizyjnych.
Magdalena Mussmann objęła nowo utworzoną funkcję Offline Retail Media Director. Jej zadaniem będzie budowanie oferty, negocjacje warunków, rozwijanie ekspertyzy oraz aktywizacja klientów w obszarze offline retail media – segmencie, który obecnie intensywnie się rozwija.
Do zespołu Amplifi dołączył również Piotr Wieremiejczuk, który od 1 września pełni funkcję Investment Manager Offline non-TV. Piotr jest odpowiedzialny za negocjacje oraz współpracę z partnerami mediowymi w kanałach offline. Piotr ma ponad 8-letnie doświadczenie w agencyjnej części branży mediowej. Wcześniej związany był z Publicis Media i Group One, gdzie odpowiadał za obszar offline non-TV w działach tradingu. Pracował dla takich klientów jak Blik, Credit Agricole, Disney, GSK, Grupa CCC, Kompania Piwowarska, Orange, TVP czy Żabka.
„Rynek mediów zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej – zarówno pod kątem technologii, jak i oczekiwań konsumentów. Dlatego inwestujemy w ludzi, którzy nie tylko rozumieją te zmiany, ale potrafią je przekuć w realną wartość dla naszych klientów. Te awanse i nowe role to nie tylko wzmocnienie zespołu, ale też jasny sygnał, że dentsu konsekwentnie buduje przyszłość mediów” - komentuje Mariusz Kukwa, Head of Amplifi, dentsu Polska.