Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Weronika jest związana z dentsu od 2016 roku, a w branży marketingowej pracuje od blisko 10 lat. Przeszła całą ścieżkę kariery w zakresie planowania i koordynacji digitalowych kampanii, ze szczególnym naciskiem na performance i wsparcie działań dla e-commerce. W pierwszych latach zajmowała się operacyjnym planowaniem i egzekucją kampanii mediowych jako specjalistka w obszarach direct display & mailing oraz programmatic. Z czasem przeszła do działu client service, gdzie zarządzała wielokanałowymi kampaniami 360. Obecnie w dentsu kieruje dwoma zespołami i koncentruje się na bliskiej współpracy z klientami performance, którym doradza w obszarze biznesowo-marketingowym. Dodatkowo jest zaangażowania w procesy new business’owe, szkolenia z zakresu digital mediów oraz rozwój działań performance w organizacji.
Bardzo cieszę się z awansu Weroniki. Jej wieloletnie doświadczenie w performance marketingu oraz zdolność do budowania efektywnych, wielokanałowych kampanii cyfrowych to nieocenione atuty, które znacząco wzmacniają naszą ofertę. W dentsu kładziemy duży nacisk na rozwój talentów, a Weronika jest doskonałym przykładem, jak zaangażowanie, wiedza i pasja mogą przekładać się na rozwój kariery w ramach internal mobility. Jestem pewna, że to kolejny krok, który przyczyni się do umocnienia pozycji iProspect jako lidera wśród agencji performance – komentuje Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Weronika Szczepanik ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie i marketing Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada certyfikat Dimaq Professional; jest autorką artykułów w prasie branżowej (m.in. Nowym Marketingu i Marketer+), a także członkinią grup roboczych IAB Polska oraz Izby Gospodarki Elektronicznej. Po godzinach wspiera i promuje obecność kobiet w digitalu poprzez programy mentoringowe oraz autorski projekt “Korki z digitalu”.