1 grudnia wystartował program telewizyjny Kinder Niespodzianki stworzony we współpracy z dentsu Polska. Jego celem jest pokazanie, że proste, ciepłe słowa mają ogromną moc i realnie wpływają na codzienne życie rodzin.
W ramach projektu powstało dwanaście 44-sekundowych odcinków oraz jeden, trzyminutowy materiał specjalny. Na przykładzie 12 rodzin z całej Polski widzowie poznają siłę słów – najpierw z perspektywy dzieci, następnie rodziców, a na końcu dzięki krótkiej, praktycznej wskazówce, jak wprowadzać pozytywną komunikację w codzienność. Każde „przytulmy się” to inwestycja w szczęśliwe, pewne siebie dziecko. Serię emitowaną w paśmie antenowym – a nie reklamowym – zbudowano w oparciu o DNA marki i wartości, które reprezentuje: bliskość, troskę i dobrą komunikację. Produkt nie pojawia się w odcinkach celowo, by pozostawić przestrzeń dla emocji i relacji.
W ramach projektu powstało dwanaście 44-sekundowych odcinków oraz jeden, trzyminutowy materiał specjalny. Na przykładzie 12 rodzin z całej Polski widzowie poznają siłę słów – najpierw z perspektywy dzieci, następnie rodziców, a na końcu dzięki krótkiej, praktycznej wskazówce, jak wprowadzać pozytywną komunikację w codzienność. Każde „przytulmy się” to inwestycja w szczęśliwe, pewne siebie dziecko. Serię emitowaną w paśmie antenowym – a nie reklamowym – zbudowano w oparciu o DNA marki i wartości, które reprezentuje: bliskość, troskę i dobrą komunikację. Produkt nie pojawia się w odcinkach celowo, by pozostawić przestrzeń dla emocji i relacji.
Każdy epizod skupia się na innym „słowie od serca”, m.in.: „Słowa zmieniają świat”, „Kocham Cię”, „Przytul mnie”, „Dobrze, że jesteś”, „Jesteśmy z Ciebie dumni”, „Pobawmy się”, „Zawsze mnie zaskakujesz”, „Jesteś super”, „Spełniaj marzenia”, „Przytulmy się”, „Ale niespodzianka!” oraz „Czego nauczyły nas słowa?”.
Inspiracją do powstania serii była nowa kolekcja jajek Kinder Niespodzianka „MESSAGES”, na których opakowaniach umieszczono te same ciepłe komunikaty.
Dentsu Polska odpowiada za kompleksową realizację produkcji – od opracowania kreacji, przez produkcję, po komunikację oraz współpracę z nadawcą. Projekt brand contentowy „Słowa od serca” to kolejna odsłona długofalowej współpracy marki Kinder Niespodzianka z agencją dentsu Polska.
Inspiracją do powstania serii była nowa kolekcja jajek Kinder Niespodzianka „MESSAGES”, na których opakowaniach umieszczono te same ciepłe komunikaty.
Dentsu Polska odpowiada za kompleksową realizację produkcji – od opracowania kreacji, przez produkcję, po komunikację oraz współpracę z nadawcą. Projekt brand contentowy „Słowa od serca” to kolejna odsłona długofalowej współpracy marki Kinder Niespodzianka z agencją dentsu Polska.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz kolejny możemy być częścią tak wyjątkowego i wartościowego projektu dla marki Kinder Niespodzianka. To dla nas nie tylko współpraca, ale prawdziwa przyjemność tworzenia czegoś, co realnie wpływa na życie rodzin. Każda odsłona takich działań jest dla nas inspiracją i motywacją, by dostarczać rozwiązania, które niosą emocje i budują relacje – dokładnie tak, jak robi to marka Kinder Niespodzianka” – mówi Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.


