Dentsu Polska utrzymuje silną pozycję na rynku i w trzech pierwszych kwartałach 2025 roku odnotowuje +9,3% wzrostu przychodów w praktyce mediowej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Biznes dentsu w Polsce od 4 lat rośnie w sposób dynamiczny - to efekt zarówno nowych wygranych jak również wieloletnia współpraca z partnerami, którzy zdecydowali się na przedłużenie współpracy. W tym roku grupa dentsu Polska pozyskała już ponad 20 nowych klientów w tym min. BMW, Wolt, Mięsna Paczka, umacniając swoją pozycję dynamicznie rosnącego partnera marketingowego. Jest to wyraz zaufania oraz realizacji celów i dalszego rozwoju, co od lat widoczne jest w naszych wynikach Quali-Pack, gdzie agencje mediowe dentsu Polska (iProspect, Carat, dentsu X) zajmują drugą pozycję wśród grup mediowych na polskim rynku, wg. raportu RECMA pod kątem New Business Balance, edycja II 2025 r.
Wyniki dentsu Polska wpisują się w trend widoczny w utworzonym w styczniu 2025 roku klastrze Europy Centralnej, obejmującym rynki CEE i DACH. Klaster CE po trzech kwartałach odnotował +2,1% wzrostu rok do roku, przy wyraźnej poprawie sytuacji w Niemczech po latach spadków oraz wciąż silnej dynamice rynków byłego klastra CEE. Praktyka mediowa pozostaje najmocniejszym filarem całego regionu, osiągając +7,7% wzrostu.
Wchodząc w kolejny etap realizacji strategii rozwoju, organizacja wzmacnia integrację kompetencji i jeszcze ściślej łączy działania wokół klienta. Od początku 2026 roku połączone zostaną zespoły zarządzające relacjami z klientami w obszarach Media, Creative, CXM, aby zapewnić bardziej zintegrowane prowadzenie biznesu, szybsze podejmowanie decyzji i większą synergię pomiędzy praktykami. To ruch strategiczny, wzmacniający model współpracy oraz zwiększający spójność rozwiązań oferowanych klientom w Polsce i regionie.
Działania koncentrują się na zwiększaniu efektywności poprzez przemyślane wykorzystanie technologii, w tym sztucznej inteligencji oraz usprawnione sposoby pracy. Celem tej transformacji jest wzmocnienie zespołów, rozwój kompetencji przyszłości i budowanie długoterminowej wartości dla klientów. W Polsce i regionie trwają aktywne rekrutacje przy jednoczesnych inwestycjach w specjalistyczne kompetencje mediowe i technologiczne oraz rozwój kompetencji AI i budowę HUBów kompetencyjnych.
Sławomir Stępniewski - CEO dentsu Central Europe & Poland podkreśla:
„To, co dziś wzmacnia pozycję dentsu w Polsce, to konsekwencja: stabilny wzrost naszego biznesu, świetny wynik praktyki mediowej oraz zaufanie klientów, którzy widzą w nas partnera na lata. Integracja kompetencji i wzmocnienie współpracy między Media i Creative to ruch, który pozwoli nam wejść w 2026 rok z jeszcze większą siłą i elastycznością, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku.”
„To, co dziś wzmacnia pozycję dentsu w Polsce, to konsekwencja: stabilny wzrost naszego biznesu, świetny wynik praktyki mediowej oraz zaufanie klientów, którzy widzą w nas partnera na lata. Integracja kompetencji i wzmocnienie współpracy między Media i Creative to ruch, który pozwoli nam wejść w 2026 rok z jeszcze większą siłą i elastycznością, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku.”
Nicolette Senye - Media Practice Lead dentsu Polska dodaje:
„Ten wynik to przede wszystkim praca i determinacja całych naszych zespołów, które każdego dnia podnoszą poprzeczkę w planowaniu, analityce, technologii i strategii. Integrując kompetencje z naszej oferty, żeby zapewnić jak najlepsze usługi dla naszych klientów, którym jesteśmy też ogromnie wdzięczni za otwartość, zaufanie i gotowość do wspólnego eksperymentowania z nowymi rozwiązaniami. Rynek zmienia się bardzo szybko, ale dzięki tak silnym partnerstwom i energii naszych ludzi możemy rosnąć szybciej niż konkurencja i konsekwentnie budować wartość dla marek.”
„Ten wynik to przede wszystkim praca i determinacja całych naszych zespołów, które każdego dnia podnoszą poprzeczkę w planowaniu, analityce, technologii i strategii. Integrując kompetencje z naszej oferty, żeby zapewnić jak najlepsze usługi dla naszych klientów, którym jesteśmy też ogromnie wdzięczni za otwartość, zaufanie i gotowość do wspólnego eksperymentowania z nowymi rozwiązaniami. Rynek zmienia się bardzo szybko, ale dzięki tak silnym partnerstwom i energii naszych ludzi możemy rosnąć szybciej niż konkurencja i konsekwentnie budować wartość dla marek.”
Dentsu Polska pozostaje skoncentrowana na wzmacnianiu współpracy z klientami, rozwijaniu modelu HUBowego w regionie oraz budowaniu zintegrowanych rozwiązań, które odpowiadają na wyzwania zmieniającego się rynku komunikacji i mediów. Wygrane klienckie zarówno na poziomie lokalnym jak i regionalnym min. BMW, Wolt, Vodafone dają też mocną perspektywę rozwoju na 2026 i dalej.


