Amplifi nowym brandem grupy Dentsu Aegis Network w Polsce

W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.
Gotuj z Apetiną – ruszyła kampania mobilna Arla Foods

Dom mediowy Carat Polska uruchomił mobilną kampanię promująca produkty Arla Foods. Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic, mają dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami wykorzystującymi serki kremowe Apetina. 
,,Photos for Life’’ – rusza pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

Od wielu lat w Polsce październik jest miesiącem walki z rakiem. Dzisiaj, 15 października, rusza ,,Photos for Life’’ - pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Pod adresem www.photosfor.life znajdziecie wyjątkowe zdjęcia, bo ich modelami są ludzie chorzy na raka, akt...
Alicja Janicka

Uczestniczka projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. 
Michał Rębisz

Uczestnik projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. Dwukrotny v-ce mistrz Polski 2006 i 2008 w futbolu amerykańskim z drużyną, która jest aktualnym mistrzem Polski - Seahawks Gdynia. W trakcie drugiej operacji mającej miejsce dokładnie rok temu kolega powiedział ...
"Rak boleśnie uświadamia, że człowiek ma datę ważności"

– Marzena Erm, uczestniczka projektu Photos for Life, opowiada o tym jak rak zmienia życie, w najnowszym wydaniu magazynu Newsweek w artykule ,,Oswajanie obcego’’ 
,,Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że ponad 60% chorych wygrywa walkę z nowotworem. W naszych kampaniach nieustannie walczymy ze schematami myślenia o chorobie nowotworowej."   

"Wielu ludzi udaje, że raka nie ma, wielu ludzi widząc coś co kojarzy się z rakiem, obchodzi  to szerokim łukiem. Dlaczego?"  

– napisała 12 października na swoim blogu Agnieszka, jedna z uczestniczek sesji zdjęciowej Photos for Life.
Lubię to - linked by Isobar z nową kampanią dla Virgin Mobile

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla Virgin Mobile, w ramach której odświeżany jest wizerunek marki oraz jej oferta. Teaser pojawi się 1 października, sama kampania wystartuje 3 października i potrwa do końca roku. 
Carat i iProspect z kampanią content marketingową dla marki Castello

Na zlecenie Arla Foods, dom mediowy Carat i agencja iProspect, przygotowały  kampanię dla marki Castello, opartą o content marketing. Celem kampanii jest inspiracja i edukacja wszystkich fanów gotowania przez stworzenie serii dedykowanych przepisów wykorzystujących produ...
Amplifi nowym brandem grupy Dentsu Aegis Network w Polsce

W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.
Gotuj z Apetiną – ruszyła kampania mobilna Arla Foods

Dom mediowy Carat Polska uruchomił mobilną kampanię promująca produkty Arla Foods. Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic, mają dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami wykorzystującymi serki kremowe Apetina. 
,,Photos for Life’’ – rusza pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

Od wielu lat w Polsce październik jest miesiącem walki z rakiem. Dzisiaj, 15 października, rusza ,,Photos for Life’’ - pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Pod adresem www.photosfor.life znajdziecie wyjątkowe zdjęcia, bo ich modelami są ludzie chorzy na raka, akt...
Alicja Janicka

Uczestniczka projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. 
Michał Rębisz

Uczestnik projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. Dwukrotny v-ce mistrz Polski 2006 i 2008 w futbolu amerykańskim z drużyną, która jest aktualnym mistrzem Polski - Seahawks Gdynia. W trakcie drugiej operacji mającej miejsce dokładnie rok temu kolega powiedział ...
"Rak boleśnie uświadamia, że człowiek ma datę ważności"

– Marzena Erm, uczestniczka projektu Photos for Life, opowiada o tym jak rak zmienia życie, w najnowszym wydaniu magazynu Newsweek w artykule ,,Oswajanie obcego’’ 
,,Wiele ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że ponad 60% chorych wygrywa walkę z nowotworem. W naszych kampaniach nieustannie walczymy ze schematami myślenia o chorobie nowotworowej."   

"Wielu ludzi udaje, że raka nie ma, wielu ludzi widząc coś co kojarzy się z rakiem, obchodzi  to szerokim łukiem. Dlaczego?"  

– napisała 12 października na swoim blogu Agnieszka, jedna z uczestniczek sesji zdjęciowej Photos for Life.
Lubię to - linked by Isobar z nową kampanią dla Virgin Mobile

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała nową kampanię dla Virgin Mobile, w ramach której odświeżany jest wizerunek marki oraz jej oferta. Teaser pojawi się 1 października, sama kampania wystartuje 3 października i potrwa do końca roku. 
56
57
58
59
60
61
62
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.