Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPassCarat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę Masterpass

Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna jest interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiająca niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPas...
     Can there be a greater joy than this shining        from people who enjoy life despite cancer?

         www.photosfor.life – the world’s only photo stock, where happiness is real
Carat i iProspect z kampanią content marketingową dla marki Castello

Na zlecenie Arla Foods, dom mediowy Carat i agencja iProspect, przygotowały  kampanię dla marki Castello, opartą o content marketing. Celem kampanii jest inspiracja i edukacja wszystkich fanów gotowania przez stworzenie serii dedykowanych przepisów wykorzystujących produ...
Amplifi nowym brandem grupy Dentsu Aegis Network w Polsce

W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.
Gotuj z Apetiną – ruszyła kampania mobilna Arla Foods

Dom mediowy Carat Polska uruchomił mobilną kampanię promująca produkty Arla Foods. Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic, mają dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami wykorzystującymi serki kremowe Apetina. 
,,Photos for Life’’ – rusza pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

Od wielu lat w Polsce październik jest miesiącem walki z rakiem. Dzisiaj, 15 października, rusza ,,Photos for Life’’ - pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Pod adresem www.photosfor.life znajdziecie wyjątkowe zdjęcia, bo ich modelami są ludzie chorzy na raka, akt...
Michał Rębisz

Uczestnik projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. Dwukrotny v-ce mistrz Polski 2006 i 2008 w futbolu amerykańskim z drużyną, która jest aktualnym mistrzem Polski - Seahawks Gdynia. W trakcie drugiej operacji mającej miejsce dokładnie rok temu kolega powiedział ...
Alicja Janicka

Uczestniczka projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. 
"Rak boleśnie uświadamia, że człowiek ma datę ważności"

– Marzena Erm, uczestniczka projektu Photos for Life, opowiada o tym jak rak zmienia życie, w najnowszym wydaniu magazynu Newsweek w artykule ,,Oswajanie obcego’’ 
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

Carat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę MasterPass
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPassCarat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę Masterpass

Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna jest interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiająca niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPas...
     Can there be a greater joy than this shining        from people who enjoy life despite cancer?

         www.photosfor.life – the world’s only photo stock, where happiness is real
Carat i iProspect z kampanią content marketingową dla marki Castello

Na zlecenie Arla Foods, dom mediowy Carat i agencja iProspect, przygotowały  kampanię dla marki Castello, opartą o content marketing. Celem kampanii jest inspiracja i edukacja wszystkich fanów gotowania przez stworzenie serii dedykowanych przepisów wykorzystujących produ...
Amplifi nowym brandem grupy Dentsu Aegis Network w Polsce

W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.
Gotuj z Apetiną – ruszyła kampania mobilna Arla Foods

Dom mediowy Carat Polska uruchomił mobilną kampanię promująca produkty Arla Foods. Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic, mają dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami wykorzystującymi serki kremowe Apetina. 
,,Photos for Life’’ – rusza pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Cały dochód ze sprzedaży zdjęć jest przeznaczony na wsparcie terapii pacjentów z nowotworem.

Od wielu lat w Polsce październik jest miesiącem walki z rakiem. Dzisiaj, 15 października, rusza ,,Photos for Life’’ - pierwszy na świecie charytatywny bank zdjęć. Pod adresem www.photosfor.life znajdziecie wyjątkowe zdjęcia, bo ich modelami są ludzie chorzy na raka, akt...
Michał Rębisz

Uczestnik projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. Dwukrotny v-ce mistrz Polski 2006 i 2008 w futbolu amerykańskim z drużyną, która jest aktualnym mistrzem Polski - Seahawks Gdynia. W trakcie drugiej operacji mającej miejsce dokładnie rok temu kolega powiedział ...
Alicja Janicka

Uczestniczka projektu ,,Photos for Life'' fundacji Rak`n`Roll. 
"Rak boleśnie uświadamia, że człowiek ma datę ważności"

– Marzena Erm, uczestniczka projektu Photos for Life, opowiada o tym jak rak zmienia życie, w najnowszym wydaniu magazynu Newsweek w artykule ,,Oswajanie obcego’’ 
54
55
56
57
58
59
60
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.