Photos for Life docenione przez Adweek

Największy, globalny serwis poświęcony reklamie zauważył projekt Photos for Life.
Isobar wśród najbardziej innowacyjnych agencji według Forrester Research

Sieć Isobar znalazła się pośród 10 najbardziej innowacyjnych agencji na świecie wyróżnionych przez Forrester Research w badaniu "The Forrester Wave™: Innovation Agencies, Q4 2014. An Evaluation Of 10 Agencies Driving Innovation".
Pionierskie połączenie TV i wideo w social mediach w nowej kampanii Opla Mokki

General Motors Poland rozpoczął kolejny etap kampanii promującej samochód Opel Mokka. Działania reklamowe obejmują spoty telewizyjne, wideo w social mediach oraz reklamę display. Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat.
Krzysztof Andrzejczak obejmuje regionalną rolę w sieci Isobar 

Monika Bierwagen będzie pełnić rolę Managing Director/President Isobar Poland. Agata Szeliga-Staszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką technologiczną Hypermedia linked by Isobar.
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPassCarat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę Masterpass

Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna jest interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiająca niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPas...
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

Carat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę MasterPass
     Can there be a greater joy than this shining        from people who enjoy life despite cancer?

         www.photosfor.life – the world’s only photo stock, where happiness is real
Carat i iProspect z kampanią content marketingową dla marki Castello

Na zlecenie Arla Foods, dom mediowy Carat i agencja iProspect, przygotowały  kampanię dla marki Castello, opartą o content marketing. Celem kampanii jest inspiracja i edukacja wszystkich fanów gotowania przez stworzenie serii dedykowanych przepisów wykorzystujących produ...
Amplifi nowym brandem grupy Dentsu Aegis Network w Polsce

W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.
Monika Greszta Account Managerem w Isobar Poland

Monika Greszta dołączyła do zespołu client service Social Media Bussines Unitu agencji Isobar Poland. Jako Account Manager w zespole Pauliny Ochnio będzie zajmować się obsługą Kruszwicy oraz marek Zott na rynku polskim i niemieckim.
Photos for Life docenione przez Adweek

Największy, globalny serwis poświęcony reklamie zauważył projekt Photos for Life.
Isobar wśród najbardziej innowacyjnych agencji według Forrester Research

Sieć Isobar znalazła się pośród 10 najbardziej innowacyjnych agencji na świecie wyróżnionych przez Forrester Research w badaniu "The Forrester Wave™: Innovation Agencies, Q4 2014. An Evaluation Of 10 Agencies Driving Innovation".
Pionierskie połączenie TV i wideo w social mediach w nowej kampanii Opla Mokki

General Motors Poland rozpoczął kolejny etap kampanii promującej samochód Opel Mokka. Działania reklamowe obejmują spoty telewizyjne, wideo w social mediach oraz reklamę display. Za realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat.
Krzysztof Andrzejczak obejmuje regionalną rolę w sieci Isobar 

Monika Bierwagen będzie pełnić rolę Managing Director/President Isobar Poland. Agata Szeliga-Staszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką technologiczną Hypermedia linked by Isobar.
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPassCarat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę Masterpass

Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna jest interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiająca niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPas...
Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

Carat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę MasterPass
     Can there be a greater joy than this shining        from people who enjoy life despite cancer?

         www.photosfor.life – the world’s only photo stock, where happiness is real
Carat i iProspect z kampanią content marketingową dla marki Castello

Na zlecenie Arla Foods, dom mediowy Carat i agencja iProspect, przygotowały  kampanię dla marki Castello, opartą o content marketing. Celem kampanii jest inspiracja i edukacja wszystkich fanów gotowania przez stworzenie serii dedykowanych przepisów wykorzystujących produ...
Amplifi nowym brandem grupy Dentsu Aegis Network w Polsce

W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand odpowiedzialny za wielopłaszczyznową współpracę z właścicielami mediów. Akadiusz Szulc zostaje Dyrektorem Zarządzającym Amplifi Polska.
54
55
56
57
58
59
60
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.