Sieć niezależnych domów mediowych Carat prognozuje dalsze wzrosty wydatków na reklamę

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT WYDATKI NA REKLAMĘ W INTERNECIE PRZEKROCZĄ 25% GLOBALNYCH INWESTYCJI REKLAMOWYCH W 2016 ROKU.MOTOREM WZROSTU JEST DYNAMICZNY ROZWÓJ REKLAMY MOBILNEJ W 2015 ROKU
Hypermedia rozszerza współpracę z AMWAY i tworzy dział Content Localization & Maintenance w Białymstoku 

Hypermedia linked by Isobar - HUB technologiczny należący do międzynarodowej grupy zintegrowanej komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network buduje specjalistyczny zespół, który będzie realizować działania w Internecie dla marki Amway. Zespół ulokowany jest w Białymst...
Nowe osoby w Client Service Carat Polska

Do działu client service w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło siedmioro nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako Communications Managerowie, Agata Szymańska jako Senior Communications Pla...
House of Apps, House of Loop, House of Content – nowe narzędzia Carat Polska

Pierwszy kwartał 2015 stoi pod znakiem komercyjnych wdrożeń nowych produktów cyfrowych dla MasterCard, Mattel oraz Arla Foods. Stworzony ekosystem wzajemnie uzupełniających się produktów to House of Loop, House of Apps oraz House of Content. Dzięki nim Carat oferuje swoi...
Mateusz Sarat awansuje w Carat Polska

Mateusz Sarat, dotąd na stanowisku Senior Communications Plannera w domu mediowym Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska), objął funkcję Digital & Innovation Managera.
Kobieta-szef w grupie Dentsu Aegis Network Polska to standard

W grupie Dentsu Aegis Network Polska ponad 50% stanowisk należących do wysokiej kadry zarządzającej należy do kobiet, a ponad 60% stanowisk managerskich średniego szczebla również zajmują kobiety.
Hypermedia odświeża swój cyfrowy wizerunek

W luteym zakończył się rozdział specjalizacji biznesowej pomiędzy agencją reklamową Isobar Polska i Hypermedia - HUB-em technologicznym świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej dla międzynarodowych klientów, ...
Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price - „Masz Tyle Do Odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Agnieszka Gajzler zwiększa kompetencje w zakresie rozwoju produktów w grupie Dentsu Aegis Network Polska.

Agnieszka Gajzler, Vice President & Innovation Director w Carat Polska będzie łączyła swoją dotychczasową funkcję w ramach domu mediowego z dodatkowo poszerzoną rolą Product Development Directora w ramach Dentsu Aegis Network.
Sieć niezależnych domów mediowych Carat prognozuje dalsze wzrosty wydatków na reklamę

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT WYDATKI NA REKLAMĘ W INTERNECIE PRZEKROCZĄ 25% GLOBALNYCH INWESTYCJI REKLAMOWYCH W 2016 ROKU.MOTOREM WZROSTU JEST DYNAMICZNY ROZWÓJ REKLAMY MOBILNEJ W 2015 ROKU
Hypermedia rozszerza współpracę z AMWAY i tworzy dział Content Localization & Maintenance w Białymstoku 

Hypermedia linked by Isobar - HUB technologiczny należący do międzynarodowej grupy zintegrowanej komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network buduje specjalistyczny zespół, który będzie realizować działania w Internecie dla marki Amway. Zespół ulokowany jest w Białymst...
Nowe osoby w Client Service Carat Polska

Do działu client service w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyło siedmioro nowych pracowników: Aneta Stańczak-Boużyk, Jakub Grzelak oraz Robert Płoch jako Communications Managerowie, Agata Szymańska jako Senior Communications Pla...
House of Apps, House of Loop, House of Content – nowe narzędzia Carat Polska

Pierwszy kwartał 2015 stoi pod znakiem komercyjnych wdrożeń nowych produktów cyfrowych dla MasterCard, Mattel oraz Arla Foods. Stworzony ekosystem wzajemnie uzupełniających się produktów to House of Loop, House of Apps oraz House of Content. Dzięki nim Carat oferuje swoi...
Mateusz Sarat awansuje w Carat Polska

Mateusz Sarat, dotąd na stanowisku Senior Communications Plannera w domu mediowym Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska), objął funkcję Digital & Innovation Managera.
Kobieta-szef w grupie Dentsu Aegis Network Polska to standard

W grupie Dentsu Aegis Network Polska ponad 50% stanowisk należących do wysokiej kadry zarządzającej należy do kobiet, a ponad 60% stanowisk managerskich średniego szczebla również zajmują kobiety.
Hypermedia odświeża swój cyfrowy wizerunek

W luteym zakończył się rozdział specjalizacji biznesowej pomiędzy agencją reklamową Isobar Polska i Hypermedia - HUB-em technologicznym świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej dla międzynarodowych klientów, ...
Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price - „Masz Tyle Do Odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

51
52
53
54
55
56
57
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.