Amnet Polska regionalnym HUB-em CEE

Od lipca Amnet Polska staje się centralnym punktem dla regionu CEE i będzie odpowiedzialna za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie. Za rozwój HUB-u CEE odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Di...
Marcin Bobowicz w zespole Hypermedia

Do zespołu Hypermedia linked by Isobar - HUBu technologicznego należącego do grupy Dentsu Aegis Network, dołącza Marcin Bobowicz, obejmując nowo utworzone stanowisko szefa działu mobilnego (Head of Mobile). 
Artur Malinowski New Business Directorem w Carat Polska

Artur dołącza do zespołu domu mediowego Carat Polska. Jako New Business & Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój portfolio klientów Carat na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek grupy Dentsu Aegis Network Polska o...
Możesz zdziałać więcej z telefonem Microsoft Lumia 640

Microsoft wprowadza na rynek i rozpoczyna kampanię promującą nowy model telefonu Microsoft Lumia 640. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz niestandardowe działania w aplikacji Spotify oraz Endomondo. Za ich planowanie i realizację odpowiadają spółki z gr...
Jedyna taka … Zottarella!

Lider na rynku serów mozzarella – firma Zott Polska, ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Carat z nową kampanią dla Philips

1 czerwca wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań ) firmy Philips. Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska. 
Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace k...
Matusik i Sidorowicz w Hypermedia linked by Isobar

Do zespołu HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Karolina Sidorowicz jako Account Manager, Barbara Matusik na stanowisko Senior Account Executive. Sidorowicz i Matusik wzmocnią nowo utworzony zespół obsługujący jedną z ...
Hypermedia wzmacnia dział e-Comerce. Anna Lasmanowicz dołącza jako e-Commerce Consultant.

W lipcu Anna Lasmanowicz rozpoczęła pracę jako e-Commerce Consultant w agencji Hypermedia - HUBie technologicznym należącym do grupy Dentsu Aegis Network. Wcześniej pracowała m.in. w Interactive Solutions oraz Marketing House. 
Amnet Polska regionalnym HUB-em CEE

Od lipca Amnet Polska staje się centralnym punktem dla regionu CEE i będzie odpowiedzialna za szkolenie zespołów oraz realizację, wsparcie oraz rozliczanie kampanii w modelu RTB/Programmatic w regionie. Za rozwój HUB-u CEE odpowiedzialny jest Paweł Laskowski, Managing Di...
Marcin Bobowicz w zespole Hypermedia

Do zespołu Hypermedia linked by Isobar - HUBu technologicznego należącego do grupy Dentsu Aegis Network, dołącza Marcin Bobowicz, obejmując nowo utworzone stanowisko szefa działu mobilnego (Head of Mobile). 
Artur Malinowski New Business Directorem w Carat Polska

Artur dołącza do zespołu domu mediowego Carat Polska. Jako New Business & Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój portfolio klientów Carat na rynku polskim i międzynarodowym poprzez wykorzystanie synergii spółek grupy Dentsu Aegis Network Polska o...
Możesz zdziałać więcej z telefonem Microsoft Lumia 640

Microsoft wprowadza na rynek i rozpoczyna kampanię promującą nowy model telefonu Microsoft Lumia 640. Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz niestandardowe działania w aplikacji Spotify oraz Endomondo. Za ich planowanie i realizację odpowiadają spółki z gr...
Jedyna taka … Zottarella!

Lider na rynku serów mozzarella – firma Zott Polska, ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Carat z nową kampanią dla Philips

1 czerwca wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań ) firmy Philips. Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska. 
Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace k...
Matusik i Sidorowicz w Hypermedia linked by Isobar

Do zespołu HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Karolina Sidorowicz jako Account Manager, Barbara Matusik na stanowisko Senior Account Executive. Sidorowicz i Matusik wzmocnią nowo utworzony zespół obsługujący jedną z ...
49
50
51
52
53
54
55
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.