Carat z nową kampanią dla Philips

1 czerwca wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań ) firmy Philips. Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska. 
Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace k...
Matusik i Sidorowicz w Hypermedia linked by Isobar

Do zespołu HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Karolina Sidorowicz jako Account Manager, Barbara Matusik na stanowisko Senior Account Executive. Sidorowicz i Matusik wzmocnią nowo utworzony zespół obsługujący jedną z ...
Philips reklamuje depilatory Lumea

Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Maliszewska, Chodziński, Królik i Pastuszyk w Carat Polska

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła czwórka nowych pracowników: Kinga Maliszewska oraz Jacek Chodziński jako Senior Communications Planerzy, natomiast Wojciech Królik oraz Aleksiej Pastuszyk jako Junior Communications Plan...
Amnet Polska powiększa zespół traderów

Do zespołu Amnet Polska, wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Piotrowski na stanowisko Trader. Wcześniej pracował w IDMnet Network jako Programmatic Trading Manager.
Pyszne wiosenne przepisy w najnowszej kampanii serków Apetina

Właśnie startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje” promującą kremowe serki Apetina, produkowane przez Arla Foods. W swojej kampanii producent zachęca do nieszablonowego podejścia do gotowania oraz inspiruje do odkrywania nowych smaków. Działania r...
Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

 Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia. 
Jedyna taka … Zottarella!

Lider na rynku serów mozzarella – firma Zott Polska, ruszyła z kampanią wspierającą markę Zottarella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Carat z nową kampanią dla Philips

1 czerwca wystartowała kampania sponsoringowa promująca Steamer (parownica do prasowania ubrań ) firmy Philips. Za realizacje działań reklamowych odpowiada dom mediowy Carat Polska. 
Nowy produkt Zott – Jogobella Panna Cotta 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt: Jogobella Panna Cotta. Rynkowa premiera wspierana jest wielokanałową kampanią komunikacyjną przygotowaną przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Milka rusza z aktywacją konsumencką„- A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę?”

11 maja wystartowała najnowsza kampania reklamowa Milki - Ostatnia Kostka - którą na zlecenie Mondelez Polska przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat Polska we współpracy z Posterscope Polska. Za adaptację konceptu globalnego i prace k...
Matusik i Sidorowicz w Hypermedia linked by Isobar

Do zespołu HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyły Karolina Sidorowicz jako Account Manager, Barbara Matusik na stanowisko Senior Account Executive. Sidorowicz i Matusik wzmocnią nowo utworzony zespół obsługujący jedną z ...
Philips reklamuje depilatory Lumea

Ruszyła kampania promująca fotodepilatory Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
Maliszewska, Chodziński, Królik i Pastuszyk w Carat Polska

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyła czwórka nowych pracowników: Kinga Maliszewska oraz Jacek Chodziński jako Senior Communications Planerzy, natomiast Wojciech Królik oraz Aleksiej Pastuszyk jako Junior Communications Plan...
Amnet Polska powiększa zespół traderów

Do zespołu Amnet Polska, wchodzącego w skład grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Piotrowski na stanowisko Trader. Wcześniej pracował w IDMnet Network jako Programmatic Trading Manager.
Pyszne wiosenne przepisy w najnowszej kampanii serków Apetina

Właśnie startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje” promującą kremowe serki Apetina, produkowane przez Arla Foods. W swojej kampanii producent zachęca do nieszablonowego podejścia do gotowania oraz inspiruje do odkrywania nowych smaków. Działania r...
Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

 Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia. 
50
51
52
53
54
55
56
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.