Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Roman Dudziński jako Communications Manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako Senior Communications Planerzy, Aleksandra Rudzińska oraz Artur Banach jako Commu...
Roman Dudziński z branżą mediową związany jest od 2011 roku. Przed dołączeniem do Carat pracował w Media Direction OMD, gdzie odpowiadał za budowanie strategii obecności digital w koegzystencji do mediów offline. W trakcie swojej kariery miał okazję pracować dla takich klientów jak Grupa AmRest (KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks), Sharp Electronics, Galbani, Barilla, Wasa, COTY, Bacardi-Martini czyli Levi’s.
Agata Olszewska przez ostatnie trzy lata związana była z domem mediowym Mediacom odpowiednio jako stażysta, Media Executive, International Communications Planner oraz Senior International Communications Planner. Agata miała okazję realizować projekty dla takich marek jak Old Spice, Gillette, Oral-B, Blend-a-Med, Vicks, Vibovit, Hepatil. Hebe.
Patrycja Kościołowska ma ponad 8 letnie doświadczenie mediowe, które zdobywała odpowiednio w Glossy Media, pierwszej w Polsce sieci reklamowej skupionej na kobietach oraz w ostatnim czasie jako Project Manager w agencji copuz.com. Kościołowska odpowiadała za realizację projektów z obszaru digital, dla takich klientów jak Reserved, Meble VOX, Drogeria Natura, Oceanic czy TEB Edukacja.
Aleksandra Rudzińska swoją przygodę w mediach rozpoczęła w 2010 roku. Przed dołączeniem do Carat Polska pełniła rolę Account Managera w Gazeta.pl, gdzie odpowiadała za obsługę domów mediowych, w tym za ofertowanie, realizowanie i raportowanie kampanii online’owych, oraz akcji cross mediowych. Realizowała działania dla takich Klientów jak: Mondelez, Ferrero, General Motors, Allegro, Lenovo i wielu innych. Wcześniej pracowała jako Senior Account Executive w sieci reklamowej Stroer Digital (Goldbach Audience).
Dawid Apriasz przez ostatni rok pracował jako Junio Account Executive w Infnity Media gdzie odpowiadał za wsparcie analityczne i negocjacyjne zespołu mediowego. W trakcie swojej kariery pracował dla takich klientów jak Ordipol, Brubeck,.
Artur Banach przez ostatnie dwa lata pracował w domie mediowym Mediacom, zaczynając jako stażysta i kończąc na stanowisku Media Specialist. Obsługiwał takich klientów jak GlaxoSmithKline, Bank Pekao SA, Eurosport oraz Electronic Arts, odpowiadając głównie za planowanie i zakup mediów off-line oraz Online Video. Dodatkowo był członkiem zespołu Online Video, który rozwijał ten produkt w Medaicomie.
Julia Belniak doświadczenia w branży mediowej zdobywała jako specjalista ds. marketingu internetowego w wonga.com. Wcześniej pracowała jako Account Manager w Agorze oraz na stanowisku Agency Sales Manger w Arbo Interactive. W trakcie swojej kariery realizowała projekty dla klientów m.in. z branży motoryzacyjnej, FMCG czy telekomunikacyjnej.
Diana Kowalska swoje doświadczenia mediowe zdobywała w domu mediowym Mediacom, gdzie przez ponad rok pracowała w zespole obsługującym klientów Coca-Cola i Polpharma. Jako Investment Executive była odpowiedzialna za planowanie/zakup/raportowanie kampanii TV i Video Online.
<koniec>