Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.
Na shortlistę w kategorii Digital&Mobile trafił, realizowany wspólnie z Posterscope Poland i domem mediowym Carat Polska, projekt Tubular Uncover, który agencje realizowały dla marki adidas oraz sieci Sizeer.
W sobotę 5 marca w salonie sieci Sizeer w CH Złote Tarasy w Warszawie odbył się pierwszy na świecie wielokanałowy webturniej z udziałem Maffashion i adidas. TubularUncover połączył ze sobą trzy najpopularniejsze w grupie docelowej kanały : Facebook Mentions, Snapchat oraz Instagram, co pozwoliło dotrzeć do prawie 600 tysięcy odbiorców w dwie godziny.
Przez pierwsze dwie godziny transmisji zasięg organiczny wyniósł blisko 600 tysięcy użytkowników i wygenerował 204 tys. wyświetleń. Ilość komentarzy zgromadzonych w ciągu niecałych 2 godzin wynosiła ponad 6 tysięcy.
The Marketing and Interactive Excellence Awards, a krócej MIXX Awards Europe, to międzynarodowy konkurs, który nagradza najlepsze prace z zakresu digital, mobile oraz mediów cyfrowych, które realizowano rynku europejskim. Organizatorem konkursu jest IAB Europe.