Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

W piątek, 15 stycznia, rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Isobar Polska uruchomił platformę informującą o aktywnościach w mediach społecznościowych związanych z wydarzeniem. Pod adresem http://feeltheemotions.pl/ dostępna jest interaktywna infog...
Rozpocznij dzień od śniadania z Jogobella Breakfast! 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową przygotowaną przez spółki grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencję Phanke. 
NIVEA uruchamia kanał na Instagramie

Marka NIVEA poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Od kilku lat marka aktywnie wykorzystuje Facebook oraz YouTube. Teraz będzie również obecna na Instagramie. Za strategię i działania marki w tym zakresie odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.
Poles embrace innovation – and we love to have it brought into our daily life. 

author: Artur Szatkowski, Innovation Project Manager, Hypermedia
Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek, marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji....
Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

Do HUBu technologicznego Hypermedia (należącego do grupy Dentsu Aegis Network Polska) w grudniu dołączyli: Damian Kopecki, jako Brand Commerce Manager oraz Jagoda Grzybowska w roli Brand Commerce Executive.
„Marketing sportowy w cyfrowym świecie”

2016 rok będzie owocować w międzynarodowe wydarzenia sportowe. O tym jak zmienia się perspektywa kibica oraz jaką rolę odgrywać będą marki w sporcie dyskutowano podczas konferencji „Marketing sportowy w cyfrowym świecie”, którą zorganizowała grupa Dentsu Aegis Network Po...
Isobar Polska wygrywa przetarg reklamowy na obsługę Provident Polska

Należąca do Denstu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Provident Polska. 
Isobar Polska wygrywa przetarg reklamowy na obsługę Provident Polska

Należąca do Denstu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Provident Polska. 
Rozgrzej się w zimowe dni z Belriso Hot. Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott

Rozgrzej się w zimowe dni z Belriso Hot. Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott
Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2016 w social media

W piątek, 15 stycznia, rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn. Isobar Polska uruchomił platformę informującą o aktywnościach w mediach społecznościowych związanych z wydarzeniem. Pod adresem http://feeltheemotions.pl/ dostępna jest interaktywna infog...
Rozpocznij dzień od śniadania z Jogobella Breakfast! 

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce, wprowadza na rynek nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową przygotowaną przez spółki grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencję Phanke. 
NIVEA uruchamia kanał na Instagramie

Marka NIVEA poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Od kilku lat marka aktywnie wykorzystuje Facebook oraz YouTube. Teraz będzie również obecna na Instagramie. Za strategię i działania marki w tym zakresie odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.
Poles embrace innovation – and we love to have it brought into our daily life. 

author: Artur Szatkowski, Innovation Project Manager, Hypermedia
Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek, marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji....
Kopecki i Grzybowska dołączają do Hypermedia

Do HUBu technologicznego Hypermedia (należącego do grupy Dentsu Aegis Network Polska) w grudniu dołączyli: Damian Kopecki, jako Brand Commerce Manager oraz Jagoda Grzybowska w roli Brand Commerce Executive.
„Marketing sportowy w cyfrowym świecie”

2016 rok będzie owocować w międzynarodowe wydarzenia sportowe. O tym jak zmienia się perspektywa kibica oraz jaką rolę odgrywać będą marki w sporcie dyskutowano podczas konferencji „Marketing sportowy w cyfrowym świecie”, którą zorganizowała grupa Dentsu Aegis Network Po...
Isobar Polska wygrywa przetarg reklamowy na obsługę Provident Polska

Należąca do Denstu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Provident Polska. 
Isobar Polska wygrywa przetarg reklamowy na obsługę Provident Polska

Należąca do Denstu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Provident Polska. 
47
48
49
50
51
52
53
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.