Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar.
W ramach projektu "Ludzie Jack'a" powstanie dwanaście spotów video. Ich bohaterami będą polscy rzemieślnicy, którzy w codziennej pracy wcielają w życie wartości na jakich opiera się marka Jack Daniel's.
- Do projektów zaangażowaliśmy wspaniałych rzemieślników, którzy w swojej pracy wdrażają wartości, które marce Jack Daniel's towarzyszą od 150 lat. Cieszymy się, że w naszych filmach wystąpią osoby, które tak jak, my wiedzą, że proces powstawania wysokojakościowych przedmiotów jest długotrwały. Nasi bohaterowie żyją w zgodzie ze sobą. Nie podążają za najnowszymi trendami. Tworzą unikatowe produkty niezwykłej jakości - mówi XYZ, <stanowisko>.
Spoty będą publikowane na stronie oldno7.pl. Aktywację wspierają działania reklamowe na Facebooku oraz mailingi.
Za kreację i egzekucję pomysłu odpowiada Lubię to - linked by Isobar. Produkcją spotów zajmie się Papaya Films. Lubię to - linked by Isobar od kwietnia tego roku odpowiada za digitalową obsługę marki Jack Daniel's.