Atleci organizują wspólną akcję sprzątania lasku przy osiedlu Króla Maciusia w Marysinie

14 maja atleci z siłowni CrossFit’owej „Decepticon” w Marysinie organizuje społeczną akcję sprzątania okolicznego las przy ulicy Rekruckiej. Społeczność z siłowni zaprasza do akcji okolicznych mieszkańców oraz pracowników do wspólnego uporządkowania pobliskiego lasu. W a...
Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojed...
Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.
Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję,...
PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .
Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

Monika Bierwagen, President&Managing Director Isobar Polska, żegna się z agencją. Działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska zespołem specjalistów pokieruje team zarządzający w którego skład wejdą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drab...
Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują na stanowisko Creative Group Head'ów w Isobar Polska

Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska awansowali na stanowisko Creative Group Head'ów. Na nowych stanowiskach będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój t...
Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 
Carat Polska wzmacnia Client Service

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Roman Dudziński jako Communications Manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako Senior Communications Planerzy, Aleksandra Rudzińska oraz Artur Banach jako Commu...
Lubię to – linked by Isobar z nominacją w MIXX Awards Europe 2016

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar zdobyła nominację w międzynarodowym konkursie MIXX Awards Europe 2016.
Atleci organizują wspólną akcję sprzątania lasku przy osiedlu Króla Maciusia w Marysinie

14 maja atleci z siłowni CrossFit’owej „Decepticon” w Marysinie organizuje społeczną akcję sprzątania okolicznego las przy ulicy Rekruckiej. Społeczność z siłowni zaprasza do akcji okolicznych mieszkańców oraz pracowników do wspólnego uporządkowania pobliskiego lasu. W a...
Lurpak wzywa Polskich miłośników jedzenia do porzucenia książek kucharskich i postawienie na improwizację!

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6go maja w telewizji Kuchnia+ emitowany będzie dedykowany program kulinarny „Akcja Improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojed...
Ferrero wprowadza na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers

W połowie kwietnia rozpoczęła się sprzedaż nowych produktów z rodziny Tic Tac.
Triumph zachwyca ponownie w nowej kampanii reklamowej kolekcji Magic Boost.

W kwietniu wystartowała kampania marki Triumph promująca innowacyjną serię Magic Boost, czyli bieliznę zaprojektowaną z myślą o spełnieniu kobiecych marzeń o powrocie do dawnej sylwetki. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują telewizję,...
PPF Hasco-Lek promuje Dobenox – silny lek na przewlekłą niewydolność żylną

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku Dobenox na Przewlekłą Niewydolność Żylną (PNŻ). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska .
Monika Bierwagen rezygnuje z funkcji President&Managing Directora Isobar Polska

Monika Bierwagen, President&Managing Director Isobar Polska, żegna się z agencją. Działającym w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska zespołem specjalistów pokieruje team zarządzający w którego skład wejdą Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drab...
Joanna Biernacka i Maciek Kozina awansują na stanowisko Creative Group Head'ów w Isobar Polska

Joanna Biernacka i Maciek Kozina, seniorski team kreatywny pracujący w ramach agencji Isobar Polska należącej do Dentsu Aegis Network Polska awansowali na stanowisko Creative Group Head'ów. Na nowych stanowiskach będą wspólnie odpowiadać za koordynowanie pracy i rozwój t...
Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska). 
Carat Polska wzmacnia Client Service

Do domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Roman Dudziński jako Communications Manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołkowska, Julia Belniak jako Senior Communications Planerzy, Aleksandra Rudzińska oraz Artur Banach jako Commu...
45
46
47
48
49
50
51
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.