Plush wprowadza aplikację z własnymi emoji. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy m.in. Facebook Messengera, Snapchata, Instagrama, a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wyk...
Emoji to pochodzący z Japonii zbiór rozbudowanych emotikonek, za pomocą których można wyrazić już nie tylko nasze emocje lub nastrój (smutny, wesoły etc.), ale budować bardziej skomplikowane przekazy. Emoji jest uniwersalny, bo rozumie go wiele narodów i coraz więcej pokoleń.
Poprzez wprowadzenie Plushoji, czyli emotikonek z wizerunkiem Plusha, marka wychodzi naprzeciw trendom i zwyczajom panującym w grupie docelowej. Dzięki temu, fani Plusha mogą przy jego pomocy komentować otaczającą ich rzeczywistość.
Aplikacja jest dostępna dla użytkowników platform Android oraz iOS. Zawartość aplikacji będzie stale rozwijana i aktualizowana o nowe emoji.
Aplikacja będzie wspierana kampanią na Facebooku, Snapchacie, Instagramie marki oraz współpracą z influencerem Sucharem Codziennym.
Za koncepcję kreatywną aplikacji, jej przygotowanie oraz działania mediowe odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Vizeum Polska od stycznia b.r. odpowiada za strategię, planowanie i zakup wszystkich mediów dla Grupy Cyfrowy Polsat (marki Cyfrowy Polsat, Plus, Plush oraz IPLA). Dom mediowy realizuje również dla klienta projekty specjalne.
-koniec-