Do Amplifi Polska, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączają Beata Dąbrowska jako Head of Invesment, Maja Lindner jako Media Business Intelligence Manager oraz Marcin Rzeźnik jako Multiscreen Invesment Manager.
Beata Dąbrowska dołączyła do zespołu Amplifi Polska jako Head of Invesment. Do zakresu jej obowiązków będzie należało tworzenie i realizacja strategii zakupu wszystkich mediów w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz rozwijanie produktów wspierających planowane i zakup mediów ze szczególnym uwzględnieniem mediów digital. Dąbrowska do Amplifi Polska przechodzi z USP zdrowie, gdzie przez ostatnie 4 lata pełniła funkcję Marketing Communicatin Managera. Wcześniej przez 11 lat związana była z Nestle gdzie jako Media & Advertising Production Manager oraz Brand Communication Development Manager odpowiadała za realizację strategii marketingowej i media. Beata będzie raportowała do Managing Direcotra Amplifi Polska, Arkadiusza Szulca.
Do zespołu Investment dołączył również Marcin Rzeźnik jako Multiscreen Invesment Manager. Przed dołączeniem do Amplifi Rrzeźnik przez 5 lat obejmował stanowisko Buying Managera w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Z branżą mediową związany jest od 2006 roku, swoją karierę zaczął w domu mediowym OMD.
W ramach rozwoju działu Media Business Intelligence do Amplifi dołączyła Maja Lindner. Maja ostatnie 8 lat swojej kariery spędziła pracując dla stacji telewizyjnych m.in. Telewizja Polska, FoX International Channels a ostatnio jako Manager Strategy & Business Development w Discovery Channel.
Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami.
-koniec-