W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creat...
- Kilka ostatnich lat spędzonych w Dentsu Aegis Network Polska, najpierw jako dyrektor kreatywny Lubię to, a potem Isobaru, to był wspaniały czas. Odchodzę, bo praca w reklamie przestała mi sprawiać frajdę. A dla mnie praca bez przyjemności nie ma sensu. Zostawiam wielki, rozpędzony okręt w bardzo sprawnych rękach Asi, Barta i Maćka, a sam idę po następną przygodę – mówi Drabent.
W skład nowego teamu zarządzającego kreacją wchodzą, dotychczasowi creative group heads, Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały. Do tej pory zarządzali zespołami kreatywnymi wchodzącymi w skład działu. Na nowych stanowiskach przejmą opiekę kreatywną nad wszystkimi realizowanymi przez Isobar projektami. Będą również odpowiadać za rozwój kompetencji teamów kreatywnych oraz wsparcie działań newbiznesowych.
- Praca z Yurim była dla nas wszystkich wielką przyjemnością. Jego entuzjazm sprawiał że mierzenie się z wyzwaniami, których w naszej branży jest wiele było zdecydowanie łatwiejsze. Cały Isobar trzyma kciuki za nowe wyzwania na jego drodze. Joanna, Bart i Maciek to bardzo doświadczeni kreatywni, nagradzani na polskich i zagranicznych festiwalach. Ich niezaprzeczalną zaletą jest to że, ich pomysły odpowiadają na potrzeby biznesowe naszych klientów, a także to, że bardzo dobrze znają naszą organizację i pełnią w niej funkcje managerskie – mówi Artur Manista, Isobar VP Business Development.
(Fot. Bart Biały, Joanna Biernacka, Maciek Kozina)
Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju poprzedniego roku. Z branżą reklamową związana od 1998 roku. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather. Wielokrotnie nagradzana na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych: Cannes Liones (złoty i srebrny Lew), Golden Drum (kilka złotych statuetek), Epica Awards (złoto), Effie (m.in. Grand Prix), The Sabre Awards (srebro) oraz wszelkie kolory statuetek KTR (w tym dwie nominacje do Grand Prix). Współtworzyła tak rozpoznawalne kampanie jak “Język Polski jest Ą-Ę”, “Fail Hitler”, kampanię launchującą nju mobile oraz kampanię wprowadzającą na rynek markę Heyah.
Maciek Kozina do Isobar Polska dołączył dwa lata temu. Jest jednym z najczęsciej nagradzanych kreatywnych w Polsce i współautorem takich projektów jak „Waiting Signs of Hope” (Fundacja ITAKA), „Bardzo dobre maniery” (Polski Czerwony Krzyż), "Kibicuj Paczką" (Tic Tac), "100 placów zabaw na 100 lat NIVEA" (NIVEA). Kampanie, które współtworzył zdobywały nagrody na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych: Cannes Lions (srebrny i brązowy Lew), D&AD, Golden Drum (m.in. Grand Prix), Eurobest, Effie, KTR (również złoto za kampanię roku) czy Innovation Ad (w tym Grand Prix). Wcześniej związany był z agencjami FCB Warsaw, Change Integrated, Cheil Poland i 180 Heartbeats + Jung v. Matt.
Bartosz Biały z reklamą związany jest od 1998 r. Do zespołu Isobar dołączył w lipcu 2015 r. Pierwotnie, jako studio director, odpowiadał za zespół designerów pracujących dla agencji. Następnie, jako creative group head, odpowiadał za jeden z zespołów kreatywnych. Do Isobaru trafił z Lowe GGK, gdzie pracował jako head of design i senior art director. Wcześniej współpracował z Mather Communications, McCann Erickson (obecnie McCann Worldgroup), Grandes Kochonos, TBWA\HAGER i (obecnie TBWA) oraz w nieistniejącą już Czajkowski&Brajdić.