Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar. 
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konku...
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy n...
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera. 
Wystartowała kampania M.E.A.L.

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę. 
Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.
Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar. 
Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar. 
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konku...
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy n...
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera. 
Wystartowała kampania M.E.A.L.

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę. 
Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.
Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
42
43
44
45
46
47
48
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.