Da Grasso dołącza do grona klientów iProspect Polska

iProspect Polska, agencja digital performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, nawiązała współpracę z siecią Da Grasso. 
Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach. 
ŠKODA rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Polska!

ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką. 
Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar. 
Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar. 
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konku...
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy n...
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar. 
Da Grasso dołącza do grona klientów iProspect Polska

iProspect Polska, agencja digital performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, nawiązała współpracę z siecią Da Grasso. 
Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach. 
ŠKODA rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Polska!

ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką. 
Jack Daniel's rusza z contentową platformą online 

Należąca do Brown-Forman Polska marka Jack Daniel's rusza z projektem content marketingowym "Ludzie Jack'a". Za kreatywne i egzekucyjne wsparcie platformy odpowiada Lubię to - linked by Isobar. 
Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar. 
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konku...
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy n...
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
42
43
44
45
46
47
48
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.