Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.
Przez ostanie 2,5 roku Stępniewski pełnił rolę CEO polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Poland a także regionu Europy Wschodniej. Odpowiadał za rozwój biznesu w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Bułgarii. W 2016 r. subregion kierowany przez Stępniewskiego wygenerował 47% wzrostu biznesu. W 2016 r. Stępniewski odpowiadał za akwizycję czeskiego Adexpres. Zaledwie rok po akwizycji czeski oddział grupy Dentsu Aegis Network zajmuje drugie miejsce na lokalnym rynku reklamowym.
Nowa rola Sławomira Stępniewskiego jest wynikiem niezwykle silnej pozycji Polski jako hubu innowacyjno-technologicznego oraz doświadczenia polskiego oddziału w przeprowadzania akwizycji i skalowaniu zakupionych biznesów.
Nowa rola Sławomira Stępniewskiego jest wynikiem niezwykle silnej pozycji Polski jako hubu innowacyjno-technologicznego oraz doświadczenia polskiego oddziału w przeprowadzania akwizycji i skalowaniu zakupionych biznesów.
Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska
- W ciągu najbliższych pięciu lat planujemy generować 50% naszego wzrost poprzez akwizycje, zarówno jeśli chodzi o rynek polski, jak i globalny. W kręgu naszych zainteresowań są zarówno dojrzałe podmioty, jak i startupy, zajmujące się eCommerce, zaawansowaną analityką, smart data i CRM, ale także np. eventami. Obecnie przyglądamy się w Polsce kilkunastu firmom świadczącym usługi z zakresu eCommerce. Każda z nich generuje przychody na poziomie 6 – 10 mln rocznie – komentuje Stępniewski.
W 1996 roku Stępniewski powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, o nazwie Hypermedia. W 2005 roku stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej – Isobar należącej do Aegis Media. 3 lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Aegis Network.
W 1996 roku Stępniewski powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, o nazwie Hypermedia. W 2005 roku stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej – Isobar należącej do Aegis Media. 3 lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Aegis Network.