Plush i Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rozdają bonusy

Plush rozdaje bonus za rejestrację numeru, dzięki któremu klienci Plush na kartę mogą otrzymać 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy.
iProspect nawiązuje współpracę z XTB 

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja iProspect nawiązała współpracę z domem maklerskim XTB. 
Tomasz Dziekan obejmuje stanowisko chief financial officera w Dentsu Aegis Network Polska

Tomasz Dziekan dołączył do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako chief financial officer i członek zarządu będzie odpowiadał za zarządzanie strukturą finansową i administracyjną grupy. 
Nowy format Expanded Text Ads w kampanii Opla

Dom mediowy Carat Polska wraz z iProspect jako pierwsi dla branży automotive wykorzystują nowe formaty reklamowe Expanded Text Ads w kampanii „Przejdź z Corsą na Ty.
Dentsu Aegis Network Polska po raz kolejny wspiera Energa Sopot Match Race w zakresie innowacji technologicznych

Dentsu Aegis Network Polska wspiera jedną z największych imprez żeglarskich w Polsce. Energa Sopot Match Race to prestiżowa impreza odbywająca się w cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata. W tym roku odbędzie się pomiędzy 26 a 30 lipca. 
Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar. 
Da Grasso dołącza do grona klientów iProspect Polska

iProspect Polska, agencja digital performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, nawiązała współpracę z siecią Da Grasso. 
Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach. 
ŠKODA rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Polska!

ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką. 
Isobar zrealizuje kampanię promocyjną Radia ZET

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na realizację kampanii promocyjnej dla Radia ZET (grupa kapitałowa EUROZET).
Plush i Suchar Codzienny przejmują salon Plusa i rozdają bonusy

Plush rozdaje bonus za rejestrację numeru, dzięki któremu klienci Plush na kartę mogą otrzymać 50 GB internetu i 500 zł na rozmowy i smsy.
iProspect nawiązuje współpracę z XTB 

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja iProspect nawiązała współpracę z domem maklerskim XTB. 
Tomasz Dziekan obejmuje stanowisko chief financial officera w Dentsu Aegis Network Polska

Tomasz Dziekan dołączył do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako chief financial officer i członek zarządu będzie odpowiadał za zarządzanie strukturą finansową i administracyjną grupy. 
Nowy format Expanded Text Ads w kampanii Opla

Dom mediowy Carat Polska wraz z iProspect jako pierwsi dla branży automotive wykorzystują nowe formaty reklamowe Expanded Text Ads w kampanii „Przejdź z Corsą na Ty.
Dentsu Aegis Network Polska po raz kolejny wspiera Energa Sopot Match Race w zakresie innowacji technologicznych

Dentsu Aegis Network Polska wspiera jedną z największych imprez żeglarskich w Polsce. Energa Sopot Match Race to prestiżowa impreza odbywająca się w cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata. W tym roku odbędzie się pomiędzy 26 a 30 lipca. 
Play wykorzystuje innowacyjne targetowanie na Facebooku

Kampania wspierająca ofertę "Formuła Duet" jest pierwszym działaniem firmy telekomunikacyjnej z regionu CEE opartym o wprowadzone przez Facebook targentowanie behawioralne. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar. 
Da Grasso dołącza do grona klientów iProspect Polska

iProspect Polska, agencja digital performance należąca do Dentsu Aegis Network Polska, nawiązała współpracę z siecią Da Grasso. 
Hypermedia wygrywa obsługę Gillette na 25 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette na 25 rynkach. 
ŠKODA rozpoczyna współpracę z agencją Isobar Polska!

ŠKODA Polska wyłoniła nową agencję w przetargu na obsługę komunikacji marki w mediach społecznościowych, dostosowanej do potrzeb i nowych wyzwań, stojących przed marką. 
41
42
43
44
45
46
47
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.