#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.
Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Eskimos w kampanii opon zimowych Allegro

Allegro wystartowało z kampanią digitalową, promującą opony zimowe. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.
Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały awansują na stanowisko deputy creative directorów w Isobar Polska. Z agencją żegna się Yuri Drabent

W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creat...
PLUSHOJI – Vizeum Polska tworzy aplikację mobilną dla marki PLUSH

Plush wprowadza aplikację z własnymi emoji. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy m.in. Facebook Messengera, Snapchata, Instagrama, a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wyk...
LET GO – nowa kampania marki sloggi

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.
Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Eskimos w kampanii opon zimowych Allegro

Allegro wystartowało z kampanią digitalową, promującą opony zimowe. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.
Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały awansują na stanowisko deputy creative directorów w Isobar Polska. Z agencją żegna się Yuri Drabent

W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creat...
PLUSHOJI – Vizeum Polska tworzy aplikację mobilną dla marki PLUSH

Plush wprowadza aplikację z własnymi emoji. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy m.in. Facebook Messengera, Snapchata, Instagrama, a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wyk...
41
42
43
44
45
46
47
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.