W kwietniu ruszyła kampania nowego Opla Insignii „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński. Autorem kreacji jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Wystartowała kampania nowego Opla Insignii zatytułowana „Człowiek, który widział Nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński który w teaserze (spoty video oraz spot radiowy), zachęca do wejścia na specjalnie zaprojektowaną stronę www i skonfigurowania swojej wersji samochodu.
Znany polski aktor, dzięki niezwykłym umiejętnościom pobudzania wyobraźni odbiorców, w trzech filmach video opowiada o wybranych cechach nowej Insignii: stylistyce, systemie Opel OnStar oraz matrycowych reflektorach IntelliLux LED®.
Kampania prowadzona jest w mediach elektronicznych i społecznościowych oraz w radio. Jej głównym zadaniem jest przedstawienie wyjątkowych cech tego eleganckiego modelu, wyposażonego w wiele inteligentnych technologii znanych z klasy premium, zanim samochód trafi do salonów dealerskich w Polsce.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, realizacji video oraz strony internetowej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Przygotowaniem banerów do Internetu zajmowała się agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Carat.