Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna, została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 roku. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencja Brainbox.
W kwietniu na półki trafiły jogurty z nową szatą graficzną, którą zaprojektowali fani marki. W ubiegłym roku Jogobella przygotowała dla konsumentów konkurs, w którym zadaniem było zaprojektowanie własnego, wyjątkowego opakowania butelki. Sześć zwycięskich projektów trafiło na półki sklepowe na terenie całej Polski w marcu bieżącego roku.
Jogobella w butelce łączy w sobie soczysty smak owoców z delikatnym jogurtem co daje idealną propozycję orzeźwiającego napoju na każdą porę dnia. Jogurty Jogobella dostępne są w sześciu smakach: truskawka, malina, brzoskwinia i marakuja, owoce egzotyczne z truskawką, wiśnia i wanilia oraz jabłko i mango.
Premierze nowych autorskich opakowań towarzyszy silna kampania mediowa w telewizji oraz na nośnikach OOH na terenie całej Polski. Działania offline uzupełnia kampania w social mediach.
Za zakup mediów i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją DOOH Posterscope oraz Amnet Polska i Isobar. Za przygotowanie spotów, kreacji OOH oraz landing page odpowiada agencja Brainbox.