RejestracJA – Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie

Plus rusza z kolejną aktywacją zachęcającą do rejestrowania kart pre-paid w sieci operatora. Za działania komunikacyjne odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.  
Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush

Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za real...
Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar

Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.
LET GO – nowa kampania marki sloggi

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday

Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy k...
RejestracJA – Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie

Plus rusza z kolejną aktywacją zachęcającą do rejestrowania kart pre-paid w sieci operatora. Za działania komunikacyjne odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.  
Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush

Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za real...
Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar

Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.
LET GO – nowa kampania marki sloggi

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
39
40
41
42
43
44
45
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.