LET GO – nowa kampania marki sloggi

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.
Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Eskimos w kampanii opon zimowych Allegro

Allegro wystartowało z kampanią digitalową, promującą opony zimowe. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.
Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały awansują na stanowisko deputy creative directorów w Isobar Polska. Z agencją żegna się Yuri Drabent

W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creat...
COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar

Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.
LET GO – nowa kampania marki sloggi

Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home. 
#akcjarejestracja - cały internet przeszedł do Play 

Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in.  Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Liczby ważne dla klienta w świątecznej kampanii Providenta

Świat finansów opisują twarde i chłodne cyfry. Mają jednak zupełnie inny wymiar, jeśli popatrzymy na nie przez pryzmat spełnionych marzeń i emocji, jakie im towarzyszą. Jak chociażby liczba uderzeń serca dziecka, gdy rozpakowuje prezent znaleziony pod choinką. Provident,...
Suchar Codzienny wykrzystuje CHATBOTa w nowej kampanii PLUSHA

W październiku Plush wprowadził aplikację z własnymi emoji – Plushoji - czyli zestaw naklejek wykorzystujących brand hero marki. W ramach najnowszej kampanii Plusha twórcy kanału Suchar Codzienny przygotowali dziesięć dedykowanych emotek z Plushem. Stworzona została takż...
Opel emituje dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl

W piątek 28 października zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama promuje dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
14 statuetek Effie trafia do Dentsu Aegis Network Polska. Lubię to - linked by Isobar najbardziej efektywną agencją roku. Isobar z Grand Prix

Agencje i domy mediowe należące do naszej grupy wróciły z gali Effie Awards Poland z 14 nagrodami.
Hypermedia linked by Isobar z obsługą COTY na 21 rynkach

Polski HUB technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network dostarczać będzie usługi web & mobile development oraz maintenance & operations dla marek z portfolio COTY na 21 rynkach. 
Eskimos w kampanii opon zimowych Allegro

Allegro wystartowało z kampanią digitalową, promującą opony zimowe. Za prowadzenie kampanii odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar.
Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bart Biały awansują na stanowisko deputy creative directorów w Isobar Polska. Z agencją żegna się Yuri Drabent

W strukturze należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar powołano stanowiska deputy creative directorów. Nowoutworzone stanowiska objęli doświadczeni kreatywni: Joanna Biernacka, Maciek Kozina oraz Bart Biały, którzy do tej pory pełnili stanowiska creat...
39
40
41
42
43
44
45
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.