Do kierowanego przez Agnieszkę Gozdek działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Marta Głowacka.
Na stanowisku strategy plannera będzie wspierać dział strategii w przygotowywaniu konceptów strategicznych dla klientów agencji.
Marta Głowacka, strategy planner, Isobar Polska
Głowacka doświadczenie zdobywała w Phenicoptere, startupie z branży kosmetycznej, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku marketing online managera. Do jej obowiązków należała realizacja działań z zakresu online marketingu, social media oraz współpraca z influencerami. Przez ponad 3 lata pracowała również, jako social media specialist i copywriter, w polskim oddziale Groupon.
Prywatnie jestem współtwórcą marki odzieżowej Ortiz Outfit – niewielkiego brandu streetwearowego, na którym testuje nowości z zakresu social mediów i online.
Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.
Prywatnie jestem współtwórcą marki odzieżowej Ortiz Outfit – niewielkiego brandu streetwearowego, na którym testuje nowości z zakresu social mediów i online.
Agencja Isobar Polska działa w ramach należącej do Dentsu Aegis Network Polska Isobar Poland Group.