Michał Cortez eCommerce Directorem w Hypermedia

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.
Małgorzata Niska digital development directorem w domu mediowym Vizeum

Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycy...
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska. 
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzem...
Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
Maciej Skrzypczak w jury Euro Effie Awards 2017

Maciej Skrzypczak, który zarządza należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to – linked by Isobar, dołączył do grona jurorów tegorocznej edycji konkursu Euro Effie. 
Michał Cortez eCommerce Directorem w Hypermedia

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.
Małgorzata Niska digital development directorem w domu mediowym Vizeum

Małgorzata Niska objęła nowo utworzone stanowisko digital development directora w domu mediowym Vizeum należącym do grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycy...
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska. 
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzem...
Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
37
38
39
40
41
42
43
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.