ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoj...
NN Investment Partners TFI dołącza do grona klientów iProspect

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A. 
Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.  
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Marka sloggi zachęca do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza

Wystartowała kampania sloggi „Przymierz mój stanik” (globalnie „TRY MY BRA”) promująca idee, że stanik sloggi jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Najnowsza kampania wpisuje się filozofię marki opartą na zasadach wolności i poczucia komfortu, zarówno teg...
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Dentsu Aegis Network Poland changes its organizational structure. Krzysztof Mocek and Anna Jarosz-Badziak appinted to new roles.

Marketing Communication Group - Dentsu Aegis Network Poland - has created two new posistions in its structure. Krzysztof Mocek, the former managing director of the Carat media house, was appointed Chief Operating Officer (COO) of the Polish branch. On the other hand, Ann...
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. ...
Nowa odsłona Jogobella w butelce

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna, została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 roku. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Pol...
ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoj...
NN Investment Partners TFI dołącza do grona klientów iProspect

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A. 
Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.  
Joanna Górecka została Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network

Od początku kwietnia Joanna Górecka pełni obowiązki Head of Marketing & PR Grupy Dentsu Aegis Network. Do jej obowiązków należy nadzór nad kształtowaniem wizerunku wszystkich spółek działających w ramach polskiego oddziału grupy. 
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Marka sloggi zachęca do wypróbowania nowego, ultra wygodnego biustonosza

Wystartowała kampania sloggi „Przymierz mój stanik” (globalnie „TRY MY BRA”) promująca idee, że stanik sloggi jest „Tak wygodny, że każdy powinien go przymierzyć”. Najnowsza kampania wpisuje się filozofię marki opartą na zasadach wolności i poczucia komfortu, zarówno teg...
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 
Dentsu Aegis Network Poland changes its organizational structure. Krzysztof Mocek and Anna Jarosz-Badziak appinted to new roles.

Marketing Communication Group - Dentsu Aegis Network Poland - has created two new posistions in its structure. Krzysztof Mocek, the former managing director of the Carat media house, was appointed Chief Operating Officer (COO) of the Polish branch. On the other hand, Ann...
Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. ...
37
38
39
40
41
42
43
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.