Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska. 
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzem...
Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
Vectra dołącza do grona klientów Isobar Polska

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
Milion powodów, aby wciąż oglądać finał Ligii Super Bowl

Tym razem po raz 51 z wielkimi zapowiedziami odbył się w niedzielną noc finał 51 Ligi SuperBowl. Obejrzałem jak zawsze chętnie (od blisko 20 lat) śledzę z roku na rok reklamowy i mediowy show, a mniej samą sportową walkę (jeśli akurat jest na boisku – bo szczerze - to t...
Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy

Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w r...
Trendy: Boty w komunikacji B2C

W kwietniu 2016 roku Facebook ogłosił na corocznej konferencji f8 udostępnienie developerom (a co za tym idzie, firmom) możliwości tworzenia botów obsługowych działających w ramach Facebook Messengera. Decyzja ta była poprzedzona wieloma miesiącami (jeśli nie latami) prz...
„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. 
Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy. 
Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska. 
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzem...
Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 
Vectra dołącza do grona klientów Isobar Polska

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar dołączyła Vectra.
Milion powodów, aby wciąż oglądać finał Ligii Super Bowl

Tym razem po raz 51 z wielkimi zapowiedziami odbył się w niedzielną noc finał 51 Ligi SuperBowl. Obejrzałem jak zawsze chętnie (od blisko 20 lat) śledzę z roku na rok reklamowy i mediowy show, a mniej samą sportową walkę (jeśli akurat jest na boisku – bo szczerze - to t...
Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy

Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w r...
Trendy: Boty w komunikacji B2C

W kwietniu 2016 roku Facebook ogłosił na corocznej konferencji f8 udostępnienie developerom (a co za tym idzie, firmom) możliwości tworzenia botów obsługowych działających w ramach Facebook Messengera. Decyzja ta była poprzedzona wieloma miesiącami (jeśli nie latami) prz...
37
38
39
40
41
42
43
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.