Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.
Międzyagencyjne International Social Media Management Center powstało z połączenia zespołów eksperckich działających w ramach należących do Isobar Poland Group agencji. Nowa usługa przeznaczona jest dla klientów prowadzących komunikację w mediach społecznościowych na co najmniej dwóch rynkach.
Interanational Social Media Management Center oferuje usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji contentu, moderacji profili social media, komunikacji kryzysowej, social commerce, paid social a także social listening. W ramach nowopowstałej struktury działa ponad 100-osobowy zespół, w ramach którego pracują również native speakerzy obsługujący lokalne profile marek.
- International Social Media Management Center to odpowiedź na potrzeby globalnych klientów, którzy prowadzą działania marketingowe na wielu rynkach jednocześnie. Tacy klienci potrzebują szczególnego wsparcia, jeśli chodzi o komunikację w mediach społeczenościowych. Dzięki powołaniu International Social Media Management Center w ramach jednej struktury znaleźli się eksperci od kreacji contentu, wsparcia sprzedaży, a także moderacji. Dzięki temu nasi międzynarodowi klienci uzyskają jeszcze lepsze wsparcie w zakresie realizacji strategii ich obecności w globalnych kanałach social media. W ofercie centrum klienci międzynarodowi znajdą pełny pakiet usług związanych z działaniami w mediach społecznościowych – od strategii, poprzez kreowanie contentu, moderację 24/7, aż po zaawansowane rozwiązania wspierające sprzedaż i analitykę – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group.
Interanational Social Media Management Center oferuje usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji contentu, moderacji profili social media, komunikacji kryzysowej, social commerce, paid social a także social listening. W ramach nowopowstałej struktury działa ponad 100-osobowy zespół, w ramach którego pracują również native speakerzy obsługujący lokalne profile marek.
- International Social Media Management Center to odpowiedź na potrzeby globalnych klientów, którzy prowadzą działania marketingowe na wielu rynkach jednocześnie. Tacy klienci potrzebują szczególnego wsparcia, jeśli chodzi o komunikację w mediach społeczenościowych. Dzięki powołaniu International Social Media Management Center w ramach jednej struktury znaleźli się eksperci od kreacji contentu, wsparcia sprzedaży, a także moderacji. Dzięki temu nasi międzynarodowi klienci uzyskają jeszcze lepsze wsparcie w zakresie realizacji strategii ich obecności w globalnych kanałach social media. W ofercie centrum klienci międzynarodowi znajdą pełny pakiet usług związanych z działaniami w mediach społecznościowych – od strategii, poprzez kreowanie contentu, moderację 24/7, aż po zaawansowane rozwiązania wspierające sprzedaż i analitykę – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group.
Marta Zajdel, Isobar Poland Group
Ekspercki zespół działający w ramach nowej struktury realizuje projekty w obszarze B2C oraz B2B m.in. dla ponad 20 marek z sektora FMCG, odzieżowego, OTC. Projekty prowadzone są na ponad 30 rynkach.
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.
Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.