Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konku...
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy n...
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera. 
Wystartowała kampania M.E.A.L.

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę. 
Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.
Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
Mecz Polska – Irlandia Północna – w social mediach

Za nami, pierwszy grupowy, a zarazem historyczny już mecz reprezentacji Polski na Euro 2016. W ubiegłą niedzielę kadra prowadzona przez Adama Nawałkę pokonała 1:0 reprezentację Irlandii Północnej. Polacy po 42 latach wygrali swoje pierwsze spotkanie na międzynarodowym tu...
Zrób sobie przerwę na meczyk z Media Markt

W czasie trwania Euro2016 sieć sklepów Media Markt zachęca do rozegrania własnego meczu. W tym celu powstał serwis przerwanameczyk.pl. Za realizację projektu odpowiada, należąca do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar. 
Virtual Reality Longboard Masters od MasterCard

Trwa odliczanie do startu 15. edycji „Open’er Festiwal”, jednego z największych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń muzycznych zarówno w Polsce, jak i w Europie. MasterCard, sponsor festiwalu, podgrzewa atmosferę przed wydarzeniem i przygotował dla fanów festiwalu konku...
Piotr Bożek dołącza do grupy Dentsu Aegis Network Polska jako head of marketing & PR

Piotr Bożek objął stanowisko head of marketing & PR w grupie Dentsu Aegis Network Polska. Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za komunikację wszystkich podmiotów należących do grupy. 
Jak kibicowaliśmy naszym w meczu              Polska - Niemcy? 

Polska reprezentacja w piłce nożnej po wygranej w pierwszym meczu z Irlandią Północną przystąpiła do meczu z reprezentacją Niemiec. Pomimo tego, że rywal wydawał się być o wiele mocniejszy, naszej reprezentacji udało się zremisować. Polskiej reprezentacji kibicowaliśmy n...
Lubię to - linked by Isobar z aktywacją konsumencką dla marki Jack Daniel’s.

Za koncepcję i realizację konkursu "Ludzie Jack'a" odpowiada, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to - linked by Isobar.
Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera. 
Wystartowała kampania M.E.A.L.

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla pierwszej w Polsce spożywczej marki militarnej M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę. 
Lubię to – linked by Isobar z aktywacją „Grasz czy Grasz” dla marki Lech Premium 

Agencja Lubię to – linked by Isobar przygotowała aktywację konkursową dla należącej do Kompanii Piwowarskiej marki Lech Premium.
Hypermedia linked by Isobar ponownie z nagrodą Sitecore Experience Awards

Projekt zrealizowany dla marki Geberit – Sphinx przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best Use of Commerce” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. To druga z rzędu nagroda dla Hypermedia w tym konkursie. 
Mecz Polska – Irlandia Północna – w social mediach

Za nami, pierwszy grupowy, a zarazem historyczny już mecz reprezentacji Polski na Euro 2016. W ubiegłą niedzielę kadra prowadzona przez Adama Nawałkę pokonała 1:0 reprezentację Irlandii Północnej. Polacy po 42 latach wygrali swoje pierwsze spotkanie na międzynarodowym tu...
44
45
46
47
48
49
50
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.