Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za realizację aktywacji odpowiada dom mediowy Vizeum.
29 listopada ruszyła akcja promująca rejestrację numerów na kartę Plush. Brand hero marki, misiek Plush, wraz ze znanymi z sieci infuencerami odwiedzi salony Plusa w czterech miastach. W ciągu trwającej dwa tygodnie aktywacji Mamiko, Rojo, Poszukiwacz i Skyen spotkają się w wybranych salonach Plusa ze swoimi fanami. Relacje z poszczególnych miast będą prowadzone z wykorzystaniem Snapchata i Facebook Live.
Dom mediowy Vizeum odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów online i offline, a także za dziania reklamowe z zakresu digital i social media dla Polkomtelu i należących do niego marek Plus i Plush oraz Cyfrowego Polsatu i IPLI.
Dom mediowy Vizeum odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów online i offline, a także za dziania reklamowe z zakresu digital i social media dla Polkomtelu i należących do niego marek Plus i Plush oraz Cyfrowego Polsatu i IPLI.