Wystartowała kampania bieliźniarskiej marki sloggi - „LET GO” promująca filozofię, która opiera się na zasadzie wolności i poczuciu komfortu. Działania reklamowe, przygotowane przez Carat Polska obejmują internet, prasę oraz działania Out Of Home.
Od początku istnienia, a więc od 1979 roku marka sloggi, propaguje styl życia pełen wolności
i komfortu, zachęcający do życia według własnych zasad.
W sezonie jesień/zima 2016 sloggi rozpoczyna ogólnoeuropejską akcję pod hasłem Let Go, w której zachęca do zwolnienia szaleńczego tempa życia, do uwolnienia się od stresu i cieszenia się drobnymi przyjemnościami – tak aby czerpać z życia jak najpełniej.
Właśnie dla tych, którzy kochają wolność i chcą czuć się komfortowo bez względu na sytuację, zaprojektowano rewolucyjnie miękką, delikatną jak podmuch wiatru bieliznę sloggi Wow Breeze
w klasycznych kolorach czerni i beżu, a także w sezonowym, soczystym odcieniu fioletu. Kolekcja jest dostępna od listopada 2016 roku w salonach Triumph w całej Polsce.
Kampania reklamowa sloggi LET GO obejmuje działania w prasie oraz w internecie, a także działania w przestrzeni miejskiej. Działania w internecie obejmują targetowane mailingi oraz reklamy display w modelu performance. Na potrzeby kampanii, w celu zainspirowania użytkowników do relaksu i chwili oddechu, powstała interaktywna kolorowanka relaksacyjna dostępna na stronie sloggi.com w zakładce „Let Go” w wersji online lub do druku. Dodatkowo na terenie całej Warszawy wykorzystano 40 strategicznie rozlokowanych nośników Citylight, na których pojawi się 5 różnych komunikatów reklamowych dostosowanych do grup docelowych.
Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska
przy współpracy z iProspect, agencją Isobar Polska oraz Posterscope (wszystkie podmioty należą do Dentsu Aegis Network Polska). Kampania potrwa do końca listopada.
-koniec-