Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.
Marcin w Lubię to – linked by Isobar pracuje od maja 2014 r. Do agencji trafił z VML. Doświadczenie badawcze zdobywał jako project manager w SoTrander oraz SmartNet Research&Solutions. Nagraba ma w portfolio pracę na rzecz klientów takich jak NIVEA („Podwórko NIVEA” – dwa srebrne Effie 2016, Goldenarrow 2016, MIXX Awards 2015), Virgin Mobile („Daj się rozpieścić” – brązowe Effie 2016 w kategorii telecom), ING czy Kompanii Piwowarskiej.
Marcin Nagraba na stanowisku szefa strategii zastąpi Pawła Ostrowskiego, jednego z współzałożycieli agencji, który z końcem listopada żegna się z agencją i będzie realizował własny projekt biznesowy. - Marcin jest świetnym strategiem. Jego analityczne podejście i umiejętności badawcze przekładają się na koncepcje, które nie tylko są podwaliną wyjątkowych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim przekładają się na wyniki biznesowe naszych klientów. Jasno pokazał to tegoroczny konkurs Effie. Jednocześnie chciałbym podziękować Pawłowi – Ostry mocno trzymamy za Ciebie kciuki i wiesz że będziemy tęsknić. Jeśli w swój nowy projekt włożysz choć połowę zaangażowania z jakim budowałeś Lubię to, to rynek finansów będzie stał przed Tobą otworem – mówi Maciej Skrzypczak, managing director Lubię to – linked by Isobar.
Lubię to – linked by Isobar to wielokrotnie nagradzana agencja interaktywna. Tylko w tym roku została wyróżniona tytułami „Najbardziej efektywnej agencji roku” w konkursie Effie Awards oraz agencji r.oku wg magazynu „Media&Marketing Polska”.
Marcin Nagraba na stanowisku szefa strategii zastąpi Pawła Ostrowskiego, jednego z współzałożycieli agencji, który z końcem listopada żegna się z agencją i będzie realizował własny projekt biznesowy. - Marcin jest świetnym strategiem. Jego analityczne podejście i umiejętności badawcze przekładają się na koncepcje, które nie tylko są podwaliną wyjątkowych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim przekładają się na wyniki biznesowe naszych klientów. Jasno pokazał to tegoroczny konkurs Effie. Jednocześnie chciałbym podziękować Pawłowi – Ostry mocno trzymamy za Ciebie kciuki i wiesz że będziemy tęsknić. Jeśli w swój nowy projekt włożysz choć połowę zaangażowania z jakim budowałeś Lubię to, to rynek finansów będzie stał przed Tobą otworem – mówi Maciej Skrzypczak, managing director Lubię to – linked by Isobar.
Lubię to – linked by Isobar to wielokrotnie nagradzana agencja interaktywna. Tylko w tym roku została wyróżniona tytułami „Najbardziej efektywnej agencji roku” w konkursie Effie Awards oraz agencji r.oku wg magazynu „Media&Marketing Polska”.