Ruszyła kampania Play zachęcająca do rejestracji kart pre-paid. Twarzami kampanii są najpopularniejsi polscy youtuberzy. W działania zaangażowali się m.in. Łukasz Jakóbiak, Paulina Mikuła i Karol „Blowek” Gązwa. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Isoba...
Skierowana do młodych ludzi kampania promuję rejestracje kart pre-paid. W prezentowanych w TV i internecie spotach biorą udział znani internetowi infuencerzy. W spocie promującym kampanię można zobaczyć Łukasza Jakóbiaka ("20m2 Łukasza"), Paulinę Mikułę ("Mówiąc inaczej"), Karola Gązwę ("Blowek"), Natalia Szymaniec i Karolina Pielesiak ("Szparagi"), Piotr Ogiński ("Kocham gotować") oraz Piotr Skowyrski ("Izak").
Spoty wspiera kapania ATL oraz działania POS w salonach Play. Działania obejmują również kampanię na kanałach youtuberów biorących udział w kampanii, kampanię display oraz social media.
Kampania komunikuje benefity, które użytkownik karty pre-paid otrzyma po zarejestrowaniu jej w sieci Play (Play na Kartę otrzyma 100 zł na rozmowy i SMS-y, 10 GB internetu i konto ważne przez rok).
Za strategię, koncept kreatywny, realizacje ATL i BTL, a także za działania w social media odpowiada Isobar Polska.
Media zaplanował i zakupił Mediacom Warszawa. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Banana Split, a za postprodukcję odpowiada ORKA Studio.