Anna Zacharzewska kończy współpracę z Dentsu Aegis Network Polska

Anna Zacharzewska, CFO Dentsu Aegis Network Polska, żegna się z organizacją. W najbliższych miesiącach ma zamiar skoncentrować się na wydaniu swoich kolejnych dwóch powieści.
„Jem dla Dwojga” - Folik® Mama rusza z kampanią wizerunkową

Folik® Mama, należąca do Gedeon Richter marka suplementów dla kobiet w ciąży, rusza z kampanią wizerunkową, która ma zachęcić przyszłe mamy do odpowiedniego odżywiania i właściwej suplementacji. Za działania reklamowe odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Triumph docenia pełne kobiece kształty

Trwa kampania marki Triumph promująca serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną specjalnie z myślą o pełnych, kobiecych kształtach. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują prasę oraz internet. 
Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.
Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 
Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Do zespołu kreatywnego Isobar Polska dołączyła Agata Palmowska. Będzie pracowała na stanowisku senior copywritera. Wesprze team prowadzony przez Macieja Dutkowskiego.
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital.

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerc...
Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – bezcenne

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard® i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefoni...
Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów

W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15 - 25 lat, aż 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat influencerów online zdaje się nie istnieć – wynika z „HOUSE OF INFLUENCE” – narz...
CARAT PRZEWIDUJE MOCNE WEJŚCIE W 2017 ROK I WZROST GLOBALNYCH WYDATKÓW NA REKLAMĘ O 4,5%

WEDŁUG PROGNOZ DOMU MEDIOWEGO CARAT GLOBALNE WYDATKI NA REKLAMĘ W 2016 BĘDĄ O 4,5% WYŻSZE NIŻ W ROKU POPRZEDNIM. ROŚNIE SEGMENT CYFROWY, KTÓRY W 2017 STANOWIĆ BĘDZIE 29% RYNKU REKLAMOWEGO WARTE 161 MLD DOL.
Anna Zacharzewska kończy współpracę z Dentsu Aegis Network Polska

Anna Zacharzewska, CFO Dentsu Aegis Network Polska, żegna się z organizacją. W najbliższych miesiącach ma zamiar skoncentrować się na wydaniu swoich kolejnych dwóch powieści.
„Jem dla Dwojga” - Folik® Mama rusza z kampanią wizerunkową

Folik® Mama, należąca do Gedeon Richter marka suplementów dla kobiet w ciąży, rusza z kampanią wizerunkową, która ma zachęcić przyszłe mamy do odpowiedniego odżywiania i właściwej suplementacji. Za działania reklamowe odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 
Triumph docenia pełne kobiece kształty

Trwa kampania marki Triumph promująca serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną specjalnie z myślą o pełnych, kobiecych kształtach. Działania reklamowe, przygotowane przez dom mediowy Carat Polska obejmują prasę oraz internet. 
Danuta Skarbek w Hypermedia linked by Isobar

Do HUBu technologicznego Hypermedia linked by Isobar (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko Head of Enterprise Project Management Office dołączyła Danuta Skarbek.
Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 
Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Do zespołu kreatywnego Isobar Polska dołączyła Agata Palmowska. Będzie pracowała na stanowisku senior copywritera. Wesprze team prowadzony przez Macieja Dutkowskiego.
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital.

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerc...
Odkryć na nowo przyjemność rozmowy – bezcenne

Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard® i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefoni...
Celebryci mało ważni dla młodych konsumentów

W rankingu 10 osób, które w największym stopniu wpływają na konsumentów z grupy wiekowej 15 - 25 lat, aż 8 osób to przedstawiciele świata online. Z kolei dla osób powyżej 35 roku życia świat influencerów online zdaje się nie istnieć – wynika z „HOUSE OF INFLUENCE” – narz...
46
47
48
49
50
51
52
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.