Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO).
Dążymy do tego, aby być dla naszych klientów zaufanym partnerem który, jako lider rozwiązań i kompetencji digital na rynku, pomoże im wykorzystywać potencjał ekonomii cyfrowej. Naszą ambicją jest mieć wpływ na kształt produktów, usług i kanałów dystrybucji, a nie tylko komunikacji. Realizację tego celu wspierać będą Ania i Krzysztof w swoich nowych rolach - komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
Krzysztof Mocek jako chief operating officer będzie odpowiadał za budowanie synergii w ramach wszystkich spółek grupy i za efektywność działania modelu operacyjnego w Dentsu Aegis Network Polska. Krzysztof będzie raportował bezpośrednio do Sławomira Stępniewskiego, CEO polskiego oddziału. Mocek związany jest z branżą reklamową od ponad 15 lat. Od 4 lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego Carat Polska. Doświadczenie zdobywał pracując w MindShare, The Media Insight Polska oraz OMD Polska.
od lewej: Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak, Artur Malinowski
Anna Jarosz-Badziak, poza pełnieniem dotychczasowej funkcji dyrektor zarządzającej domu mediowego Vizeum, obejmie stanowisko chief client officera Dentsu Aegis Network Polska. Będzie odpowiedzialna za standaryzację procesów obsługi klienta we wszystkich spółkach oraz pełne wdrożenie sprawdzonego już modelu interdyscyplinarnych zespołów. Anna Jarosz-Badziak z grupą Dentsu Aegis Network Polska związana jest od 2004 roku. Przez pierwsze lata pracowała w Carat Polska na stanowisku group account directora, a następnie media directora. Od kwietnia 2013 r. kieruje domem mediowym Vizeum.
Dentsu Aegis Network Polska to oddział globalnej sieci komunikacji marketingowej. W ramach polskiego oddziału grupy działają agencje Isobar, Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa Dentsu Aegis Network Polska zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz creative technology.