Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.
Virgin Mobile kampanią „Albonament” wprowadza na rynek usług telekomunikacyjnych swoją pierwszą usługę przeznaczoną dla klientów zainteresowanych abonamentem.
Dzięki usłudze „Albonament” użytkownik samodzielnie decyduje o tym, ile i jakich usług potrzebuje. W przeciwieństwie do klasycznych umów z operatorem telefonii komórkowej nie trzeba decydować się na opłaty na okres roku lub dłużej. Pakiety można dowolnie włączać i wyłączać, więc nic nie stoi na przeszkodzie by zrezygnować z oferty całkowicie i pozostać przy darmowym planie.
Kampania prowadzona jest w TV, na nośnikach OOH oraz w internecie (VoD, social media, YouTube, display). W ramach wparcia nowej usługi realizowane są również kampanie mailingowe, afiliacyjne a także działania contentowe i adwords.
Za strategię, kreację i egzekucję odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. W ramach współpracy z Virgin Mobile agencja odpowiadała za kreację i nadzór nad powstaniem spotów TV, kreacją materiałów digital i OOH, a także realizację produktowego landing page. Za działania performence odpowiada iProspect, a spoty wyprodukowała Papaya Films. Media zaplanował Mindshare.
Za strategię, kreację i egzekucję odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. W ramach współpracy z Virgin Mobile agencja odpowiadała za kreację i nadzór nad powstaniem spotów TV, kreacją materiałów digital i OOH, a także realizację produktowego landing page. Za działania performence odpowiada iProspect, a spoty wyprodukowała Papaya Films. Media zaplanował Mindshare.