Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy.
Anna Jarosz-Badziak od czterech lat zarządza domem mediowym Vizeum, który zawdzięcza jej czterokrotny wzrost liczby klientów i znaczący wzrost zatrudnienia w firmie. W 2016 roku Vizeum obroniło długoterminowe budżety Ferrero i Agata, a także pozyskało nowych klientów tj. Calzedonia Group/Intimissimi, Arteta czy Aeroflot. Ania do realizowanych zadań dobiera dodatkowych specjalistów zatrudnionych w grupie Dentsu Aegis Network Polska, którzy wspierają stały zespół Vizeum swoimi kompetencjami z obszaru mediów społecznościowych, performance i programmatic.
Ideą konkursu AdMan jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa jest przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Nagrody przyznawane są za osiągnięte sukcesy w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, a także za promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Co roku magazyn Press nominuje osoby, które wykazały się szczególnymi osiągnięciami w ubiegłym roku.
Głosować można poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.adman.press.pl do 28 marca 2017 roku.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 6 kwietnia 2017 roku.
Ideą konkursu AdMan jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa jest przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Nagrody przyznawane są za osiągnięte sukcesy w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, a także za promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Co roku magazyn Press nominuje osoby, które wykazały się szczególnymi osiągnięciami w ubiegłym roku.
Głosować można poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.adman.press.pl do 28 marca 2017 roku.
Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 6 kwietnia 2017 roku.